400 000 eurot: Rail Balticu positiivset kommunikatsiooni hakkab tulema vagunite viisi

Kaubavagunid. Foto: Kuzma/Bigstockphoto.com

“Riike, rahvaid ja paiku ühendava” Rail Balticu kommunikatsioonistrateegia ja suhtekorraldusteenuste hanke on endale napsanud PR-firmad Akkadian, Vilands Associates ja Fabula Ir Partnerial (vastavalt Eestist, Lätist ja Leedust), kes pistavad töö pealt taskusse 400 000 eurot.

5. märtsil sõlmitava kolmeaastase hankelepingu raames arendatakse välja Rail Balticu kommunikatsioonistrateegia aastateks 2020 kuni 2026.

Lisaks kommunikatsioonistrateegia koostamisele ja suhtekorraldusteenuste osutamisele Eestis, Lätis ja Leedus on kavas korraldada reklaamikampaaniaid Poolas ja Soomes.

Vaatlejad on juhtinud tähelepanu tõigale, et Akkadiani nime all toimetab tuntud suhtekorraldaja Daniel Vaarik, kes oli Siim Kallase valitsuse ajal pressibüroo direktor. Hetkel Viimsis vallavanemana tegutsev endine kõrge euroametnik Kallas on tuntud kui üks tulisemaid Rail Balticu propageerijaid.

Nagu nendivad projekti kriitikud, kätkeb kavandatav suhtekorraldus endas ajakirjanike suunamist soovitud “rööbastele,” raudteetrassist tulenevate ohtude pisendamist ning kohalike dissidentide ehk keskkonnakaitsjate, kultuuriinimeste ja rahvuskonservatiivide jt süstemaatilist naeruvääristamist.

Tõnis Mägi: teen kõik, mis minu võimuses, et Rail Balticu läbisurumist ära hoida

ANDKE OMA PANUS OBJEKTIIVI TEGEVUSE JÄTKAMISEKS!

Tehke oma annetus kohe täna, et Objektiiv saaks oma tööga edasi minna!