Austerlased on hülgamas “moraliseerivat” peavoolumeediat

Kronen Zeitungi jopega ajalehemüüja oma väljapanekut takseerimas. Foto: Scanpix

Nagu näitab tänavune Austria meedia analüüs, on peavoolu ajalehed kaotanud 400 000 lugejat, vahendab Voice of Europe viitega portaalile Wochenblick.

Olukorras, kus paari viimase aastaga on murenenud suurte tabloidide nagu Kronen Zeitung, Kurier, Standard ja Presse & Co monopol, üritavad peatoimetajad ja mainekujundajad selgitada allakäiku traditsioonilise trükimeedia üldise hääbumisega.

Siiski usub kultuuriajakirjanik Konrad Paul Liessmann, et inimestel on lihtsalt villand peavoolulehtede “liigsest moraalitsemisest”.

Juba mullu väitis Liessmann, et suured meediaettevõtted positsioneeruvad järjest radikaalsemalt omaenda lugejate vastu.

Kui Austriast 2015. aastal varjupaigataotlejate laviin üle käis, pani toonane valitsus kõrvale nii seadused kui õigusriigi, samal ajal kui meedia invasioonile kaasa kiitis ning kirjutas “humaansuse ööst” või sellest, kuidas “Austria näitas oma südamesuurust”.

Ka varem on Voice of Europe juhtinud tähelepanu sellele, et austerlased tõrguvad üha valjemini vastu kohustusele maksta kinni riigimeedia ehk rahvusringhäälingu Österreichischer Rundfunk (ORF) tegevus, millest on saanud “vasakpropagandistide mänguväljak.”

Voice of Europe tõi esile, et miljonid eurooplased peavad oma maksurahaga toetama rahvusringhäälinguid, mis on valdavalt kaldu vasakule.

Ilmar Raagile seltsiks: ELi võltsuudistega võitlemise töörühmaga liitus Rootsi riigitelevisiooni juht

ANDKE OMA PANUS OBJEKTIIVI TEGEVUSE JÄTKAMISEKS!

Kampaania lõpuni on jäänud vaid 2 päeva! Tehke oma annetus kohe täna, et Objektiiv saaks oma tööga edasi minna!