Tagasilöök: Alex Jones sai 48 tunniga 5,6 miljonit uut tellijat

Alex Jones (esiplaanil) kahtlustab, et tehnoloogiahiiud testivad tema peal vaid võimalusi võitlemiseks ülejäänud alternatiivse meediaga. Foto: Scanpix

Alex Jonesi väitel on viimase 48 tunni jooksul tema tasuta InfoWarsi uudiskirja ja raadiosaate tellinud 5,6 miljonit inimest.

Uute tellijate tulv tekkis reaktsioonina sellele, et Jonesi ja InfoWarsi viskasid väidetavalt koordineeritud aktsiooni käigus välja nii YouTube, Facebook, Apple, LinkedIn, Spotify, Stitcher kui Pinterest.

Ainsana suurtest sotsiaalmeediafirmadest jäi InfoWarsile esialgu “truuks” Twitter, kelle tegevjuhi teatel ei ole tuvastatud nende reeglite rikkumisi.

Jonesi teatel on uute tellijate hulk enam kui kompenseerinud keeluga seotud kaotused.

Kuid “isegi kui mind kunagi alistatakse, siis tõuseb võit teistest paikadest maailmas, sest seda võitlust inimeste vabaduse eest peatada ei saa,” usub Jones.

“Inimesed saavad aru, mis käimas on, ning me läheme edasi kuni lõpuni – maksku mis maksab. Me ei anna iial alla.”

Jones usub ühtlasi, et tema on vaid katsejänes – sest peavoolumeedia jätkab skeemitamist tehnoloogiafirmadega vaigistamaks USA president Donald Trumpi toetajad.

Samal ajal kogub tempokalt populaarsust ka InfoWarsi äpp mobiiltelefonide tarvis, mis on siiani saadaval nii Apple’i kui Google’i kaudu.

Suur Sotsiaalmeedia viskas igaveseks välja InfoWarsi ja Alex Jonesi

Kui peate Objektiivi tegevust oluliseks, siis toetage seda annetusega! Annetuse vormistamine annetustelehel võtab vaid mõne hetke. Täname!