TAI kulutas kampaaniale “Kumm on seks” seitsme aastaga ligi miljon eurot

Tervise Arengu Instituut (TAI) teatas vastuseks SAPTK teabenõudele, et kulutas aastatel 2011–2017 kampaania “Kumm on seks” läbiviimisele kokku ligi miljon eurot Eesti ja teiste Euroopa Liidu maade maksumaksjate raha.

Aastate lõikes jagunesid kulutused järgnevalt: 2011. aastal 156 031 eurot, 2012. aastal 138 400 eurot, 2013. aastal 139 493 eurot, 2014. aastal 114 488 eurot, 2015. aastal 159 499 eurot, 2016. aastal 120 707 eurot ja 2017. aastal 107 478 eurot. Kokku teeb see 936 096 eurot.

TAI terviseturunduse keskuse juhi Helen Noormetsa sõnul on kampaaniate kulu tasutud TAI eelarvest, mille katteallikaks on osaliselt Euroopa Sotsiaalfond.

Eelmisel nädalal kirjutas Objektiiv sellest, et käesoleval aastal TAI poolt tellitud kampaaniale, millega kutsuti rahvast üles tegema juhusuhetes kondoomi kasutamisega Eesti Vabariigile juubelikingitust, kulutati 109 554 eurot riigieelarvelist raha.

Samas kinnitas TAI, et ei ole mitte kunagi viinud läbi ega tellinud ühtegi kampaaniat, millega oleks inimesi kutsutud üles hoiduma juhusuhetest, abielurikkumisest või abordist. Samuti pole TAI eestvedamisel teostatud ainsatki kampaaniat, millega oleks tõstetud esile abielu ja paljulapselisuse ideaale.

TAI kulutas kondoomikampaaniatele üle 230 000 euro, truuduse ideaali esile toovaid kampaaniaid aga ei korralda

Kui peate Objektiivi tegevust oluliseks, siis toetage seda annetusega! Annetuse vormistamine annetustelehel võtab vaid mõne hetke. Täname!

Aidake viia artikli sõnum palju suurema hulga inimesteni, jagades artiklit sotsiaalmeedia kaudu oma sõprade ja tuttavatega!
JAGA