Soomlased taganesid Rail Balticust, uudist varjati mitu kuud
Eesti avalikkuse eest on mitu kuud varjatud uudist, et soomlased taganesid plaanist hakata Rail Balticu ühisettevõtte aktsionäriks ja jäävad projektis vaatlejapositsioonile.
Eesti avalikkuse eest on mitu kuud varjatud uudist, et soomlased taganesid plaanist hakata Rail Balticu ühisettevõtte aktsionäriks ja jäävad projektis vaatlejapositsioonile.
Hiljuti avaldatud uudis Rail Balticu ehituse algusest on vaid kattevari ebamugavatele uudistele projekti ettevõtetest ridamisi lahkuvatest tippjuhtidest.
Teisipäeval saates „Vikerhommik" teatas Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Riia Sillave, et trassi esimese objekti ehitustöö on alanud.
Küsitlusfirma Turu-uuringute AS augustis tehtud uuring näitab, et valitsuse kavandataval kujul Rail Balticut toetab 15% küsitletutest, mida on ligi poole vähem kui kahe aasta eest läbiviidud küsitluses.
"Mina ei soovita kellelgi poliitilist protsessi Eesti peavoolumeediast jälgida, kuna sellel on reaalsusega vähe pistmist.
Rail Balticu vastu olevad argumendid on püsivad ja põhimõttelist laadi, mis ei kao mitte kuhugi ka poliitiliste kompromisside ja valitsusvastutuse tingimustes.
Täna Tallinna Tehnikakõrgkoolis kaitstud diplomitöö näitab vastupidiselt mitmetele muudele uuringutele, et Rail Baltic on majanduslikult kahjulik projekt, kuna ei suuda konkureerida mere- ja autotranspordiga.
Keegi ei kaota EKRE suhtes usaldust, kui põhimõttekindluse hinnaks on valitsusest väljajäämine.
Rail Balticu tasuvusuuringut kritiseeriva analüüsi väljaandmisel osalenud ettevõtja Karli Lambot kirjutab Äripäevas hiljuti avaldatud Rail Balticu teemalistest artiklitest, millest enamus tegeleb pigem sildistamise kui argumenteeritud diskussiooni edendamisega.
Lätis on algatatud allkirjade kogumine ÜRO rändeleppe toetuseks, mis kavatsetakse esitada parlamendile.