Üks suuremaid Ameerika Ühendriikide äriuudiste telekanaleid CNBC sulges kliimauudiste toimetuse ja telekanali palgal pole enam ühtegi ajakirjanikku, kes tegeleks ainult kliimateemadega.
Comcasti korporatiivse meedia konglomeraadile kuuluv telekanal pole ise oma otsust kommenteerinud ja uudis sai teatavaks Bloombergi uudistekanali vahendusel, vahendab Breitbart.
Bloombergi roheajakirjanik Akshat Rathi jagas sotsiaalmeedias CNBC endise "kliimainnovatsiooni ja -tehnoloogia" reporteri Catherine Cliffordi postitust, milles viimane teatas: "Osana laiemast uudistetoimetuse töötajaskonna vähendamisest ei ole CNBC-s enam ühtegi kliimale keskendunud ajakirjanikku. Kliimatoimetus saadeti laiali ja minu töökoht, kus ma kajastasin kliimatehnoloogiat ja innovatsiooni, kaotati ära."
CNBC emaettevõte NBCUniversal, mis omakorda kuulub Comcastile, alustas hiljuti mitme haru töötajaskonna kokku tõmbamisega.
Töötajaskonna vähendamise põhjuseks on asjaolu, et üha rohkem ameeriklasi loobub suhteliselt kallist kaabeltelevisioonist ja pöördub voogedastusplatvormide poole. Selliste arengute tõttu teenivad telekanalid üha vähem raha.
Kaabeltelevisioonile ennustatakse, et nelja aasta jooksul jääb sellele truuks vaid 38 protsenti Ameerika Ühendriikide majapidamistest.
Toimetas Karol Kallas