Meta tegevjuht Mark Zuckerberg kõnelemas LlamaCon 2025 konverentsil, 29.04.2025 Foto: Scanpix

Inimestele, kes arvavad, et Facebooki emaettevõtte Meta välja õpetatud kunstmõistusele päringute tegemine on tore mõte, hakkab Facebook peatselt nende päringute alusel näitama reklaame ja soovitama sisu.

Ühismeediaplatvormide Facebook (FB) ja Instagrami kasutajatel on võimalik tunda huvi, mida ühest elik teisest asjast arvab Meta AI tehismõistus elik lasta sellel koostada pilte. Meta AI kunstaru leiab arvutis eraldi leheküljena, FB kontaktide rea tipust ja telefonis tuleb paigaldada eraldi rakendus. 

Meta tegevjuht Mark Zuckerberg teatas hiljuti, et ettevõte hakkab 16. detsembrist kõigil oma platvormidel kasutama kasutajate läbikäimist Meta digiabilisega neile reklaamide suunamiseks ja sisu soovitamiseks, vahendab Breitbart.

Kasutajaid hakatakse teavitustega eesootavast muutusest pommitama alates 7. oktoobrist.

Meta haldab ühismeedia- ja suhtlusvõrgustikke Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger ja Threads.

Maikuus teatas Zuckerberg, et Meta AI-d kasutab ühes kuus üle miljardi inimese.

Meta AI unstteadvuse päringute põhjal tehtavatest soovitustest pole Meta platvormide kasutajatel võimalik loobuda. Inimesed, kes Meta AI-d ei kasuta, kõnealune probleem ei puuduta. 

Facebook on Eestis kõige enam kasutatav ühismeediaplatvorm.

Toimetas Karol Kallas