Ajendatuna tänavuse ramadaani raames Londoni ja teiste Briti linnade bussidel ilutsenud “Au Allahile” loosungitest tellis organisatsioon American Freedom Defence Initiative (AFDI) reklaamikampaania Londoni taksodel.

Nagu kirjutab Breitbartis organisatsiooni liider Pamela Geller, koosnes kampaania lihtsatest Muhamedi suust pärinevatest tsitaatidest, näiteks “Mulle tõi võidu terror” ja  “Mulle näidati põrgutuld ning enamik selle asukaid olid naised.”

Londoni agentuuri Media Agency esindaja John Kehoe selgitas Gellerile, et bussid nende reklaame ei aktsepteeriks, kuid soovitas taksosid.

Geller kirjutas lepingutele alla 13. mail ning tasus kogu summa. 27. juunil palus organisatsioon agentuurilt kinnitust, et reklaamid on kasutuses ja nähtaval.

Kuigi agentuur vastas jaatavalt, oli tegelikult tegemist pettusega: reklaamid ei läinud käiku.

Kui Geller nõudis tõendeid paigutuse kohta – fotosid taksodest antud reklaamidega Londoni tänavatel sõitmas jms – ei laekunud agentuurilt enam ühtegi vastust.

Samuti valitses Briti meedias ja avalikkuses antud teemal täielik vaikus, mis kahtlusi kinnitab.

ADFI on pöördunud abi saamiseks Briti kohtusse.

Ülalmainitud Allahi-keskne bussikampaania kuulutati Londonis välja vaid paar päeva pärast seda, kui linnapeaks valiti moslem Sadiq Khan.

Näite Gelleri kavandatud taksokampaania kontseptsioonist Londonis:

london-taxi-2

Alljärgneval videol on võimalus vaadata Allahi-bussi sõitu Leicesteris, Suurbritannias:

https://www.youtube.com/watch?v=zhpJpjzzDQ4