Majutuste broneerimise lehe booking.com-i LGBTQ+ kampaania materjal. Foto: booking.com

Majutuste broneerimise veebikeskkond booking.com on käivitanud LGBTQ+ kogukonnale suunatud kampaania, mille eesmärgiks on nende sõnul "muuta maailma kogemine kõigi jaoks lihtsamaks" ning "veenduda, et LGBTQ+ külastajaid ootaks võimalikult paljudes kohtades ees soe vastuvõtt". Selleks on nad kasutusele võtnud Travel Proud märgi, millega tähistatakse LGBTQ+ sõbralikke majutusasutusi.

"Reisimine on mõeldud kõigile. Väärid igas sihtkohas võimalust olla sina ise. Travel Proudi abil soovime muuta maailma avastamise LGBTQ+ kogukonna jaoks lihtsamaks," seisab booking.com-i poolt välja saadetud kampaaniakirjas, milles kutsutakse üles "reisima uhkusega".

Kampaania veebilehel on veel täiendavalt selgitatud, et nende eesmärk on muuta maailma kogemine kõigi jaoks lihtsamaks:

"Uued elamused rikastavad ja me usume, et neid on võimalik tõeliselt nautida siis, kui kõik saavad olla muretult nemad ise. Meie uuring näitab siiski, et enam kui pooltel LGBTQ+-reisijatel on olnud majutusasutuses peatudes ebamugav või tunne, et nad ei ole oodatud. Travel Proud ongi meie viis, kuidas seda muuta. Soovime veenduda, et LGBTQ+-külastajaid ootaks võimalikult paljudes kohtades ees soe vastuvõtt. Just nii saad pühenduda reisimise tõelisele rõõmule, olenemata sellest, keda armastad või kellena end tunned."

Täiendavalt on kampaanialehel ära toodud ka Travel Proudi kolm prioriteeti: aidata LGBTQ+ kogukonnal enesekindlusega reisida, aidata majutusasutusel olla eriti meeldiv võõrustaja ja kasutada igasugu suhtluses vaid õigeid sõnu.

Näiteks pakuvad nad kaasamisasjatundjatega majutusasutustele Proud Hospitality koolitust, "mis õpetab koostööpartneritele näitama eriliselt suurt külalislahkust absoluutselt kõigile".

Samuti on seal kirjas, et nad soovivad muuta oma platvormi kõigile külalislahkemaks, veendudes, et nad kasutaksid "õigeid sõnu, keelt ja stiili, mis on igaüht kaasav." Booking.com selgitab, et "enamikul juhtudel ei pea sa enam valima sugu näitavat tiitlit, kui majutusbroneeringu teed", ning et "profiili luues on jällegi laiem valik soovõimalusi".

Ühtlasi propageeritakse kampaanialehel ka homoparaade, nagu näiteks Amsterdam Pride'i. Ära on toodud ka peamised LGBTQ+ sõbralikud reisisihtkohad.

Toimetas Martin Vaher