Objektiivi aasta kõige olulisem annetuste kogumise kampaania jõudis eile ehk kampaania viimasel päeval eesmärgini ja isegi ületas selle. Kampaania lõpuks kogunes annetusi kokku rohkem kui 53 tuhat eurot, mis on ühtlasi meie järgmise poole aasta eelarve.
Objektiivi peatoimetaja Markus Järvi sõnul on annetuste kogumise kampaania taaskord näidanud, et Objektiivi näol on Eestis tegu ainulaadse väljaandega, mille lugejad ja toetajad usuvad selle edasikestmisesse ja arenemisse ning on valmis oma toetust ka konkreetse panusega välja näitama.
"Suur tänu, head Objektiivi lugejad! Mul on siiralt hea meel, et saame südamerahus juuli kuus hinge tõmmata ja augustis uue jõuga tööle asuda!," tõdeb Objektiivi peatoimetaja oma tänusõnades meie väljaande lugejatele.
Lähema selgituse selle kohta, kuidas kampaania raames annetatud raha plaanitakse kasutada ning millele kavatseb Objektiiv järgmisel poolaastal ennekõike keskenduda, pakuvad Järvi ja Varro Vooglaid homses saates "Fookuses".
Seekordne annetuste kogumise kampaania oli Objektiivile juba viies ning seni on kõik kampaaniad jõudnud eesmärgini.
Kodanikualgatuse korras tegutsev portaal Objektiiv on rahastatud üksnes eraisikute annetustest ega ole kunagi saanud avalikult võimult sentigi rahalist toetust.