Kanada kaitsejõud soovivad luua inimeste meelte ja käitumise mõjutamise üksuse
Kanada kaitsejõud soovivad luua organisatsiooni, mis propaganda ja teiste tehnikate abil üritab mõjutada kanadalaste suhtumisi, uskumusi ja käitumist.
Kanada kaitsejõud soovivad luua organisatsiooni, mis propaganda ja teiste tehnikate abil üritab mõjutada kanadalaste suhtumisi, uskumusi ja käitumist.
Saates "Fookuses" vaatlevad Varro Vooglaid ja Markus Järvi viimasel ajal avalikkuse ette paisatud poliitilisi manifeste.
"Riike, rahvaid ja paiku ühendava" Rail Balticu kommunikatsioonistrateegia ja suhtekorraldusteenuste hanke on endale napsanud PR-firmad Akkadian, Vilands Associates ja Fabula Ir Partnerial (vastavalt Eestist, Lätist ja Leedust), kes pistavad töö pealt taskusse 400 000 eurot.
Ühendriikides ollakse üllatunud, et napp nädal enne Charlottesville'i meeleavaldusi pakkus Los Angeleses baseeruv PR-firma vähemalt 25 dollarit tunnis "entusiastlikele näitlejatele ja fotograafidele" osalemise eest nimetatud piirkonnas plaanitavates sündmustes.
Avalike suhete ja meelsusloome pioneeriks peetud Edward Bernays räägib 1928.