Äsjases intervjuus vasakpoolsele väljaandele Vox selgitas Facebooki asutaja Mark Zuckerberg uut süsteemi "laialdaselt usaldatud" uudisallikate eelistamiseks uutele ja alternatiivsetele, mida samal ajal tagaplaanile tõrjutakse.
Hoolikalt võimalikult neutraalseid kõnekujundeid kasutanud Zuckerberg lobises Breitbarti hinnangul siiski välja, kuidas Facebook endale toimetaja rolli omistades otsustama hakkab, millised uudised on kvaliteetsed ning kas väljaanded on usaldusväärsed või mitte.
"Võtke näiteks The Wall Street Journal või The New York Times," ütles Zuckerberg. "Isegi kui kõik neid [lehti] ei loe, siis tavaliselt arvavad ka need inimesed, kes neid ei loe, et see on hea, usaldusväärne ajakirjandus."
Aga "kui minna allapoole blogideni, mis on võibolla rohkem perifeerias, siis neil on omad tugevad toetajad, aga inimesed ei loe neid ilmtingimata [eriti] sageli ega usalda neid niisama palju," arendas Zuckerberg teemat edasi.
Seejärel selgitas ta, kuidas Facebook kavatseb peavoolumeediale tellijate leidmisel appi tulla.
"Nii et meie suur vastutus on aidata toetada kõrge kvaliteediga ajakirjandust," ütles Zuckerberg ning lisas, et jutt ei käi üksnes "suurtest traditsioonilistest institutsioonidest" vaid ka kvaliteetsetest kohalikest ajalehtedest.
Ja nii "suurtel institutsioonidel ja võibolla isegi mõnedel väiksematel" on väga vaja tellijaid, ning "kindlasti on palju asju, mida Facebook saab teha, et aidata inimesi, et aidata neid uudisorganisatsioone rohkem tellimusi saada."
Valitud väljaannetele tellimuste tekitamisel "oleme me igatahes juba palju tööd teinud ja teeme ka edaspidi."