Varro Vooglaid ja Markus Järvi räägivad "Fookuses" erisaates lühidalt Objektiivi kevadkampaania seisust ning kutsuvad üles lugejaid Objektiivi kestmisele ja arengule oma õla alla panema.
SA Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks asutajaliikmed ja Objektiivi toimetajad Varro Vooglaid ja Markus Järvi toonitavad Objektiivi saates "Fookuses", et kestmiseks ja edasi tegutsemiseks on meie portaalil vaja koguda parasjagu kestva kevadkampaania raames annetustena minimaalselt 25 000 eurot.
Sellisel juhul annetavad ka kaks suurtoetajat Objektiivile sama palju juurde. Ideaalis loodame kampaania käigus koguda väikeannetustena vähemalt 40 000 eurot, mis võimaldaks meil ka mõnevõrra laiendada.
Kuigi kampaania on alanud tagasihoidlikult, juhtub seda sellistes kampaaniates tihti.
"Kui me vaatame eelmiste kampaaniate mustrit, siis tavaliselt see just niimoodi ongi olnud, et kampaania algab rahulikult, ent lõpp on see, millega tuleb eesmärgist puudu olev summa kokku. Ma siiralt usun ja loodan, et ka sel korral niimoodi läheb," tõdeb Varro Vooglaid kampaania hetkeseisu kommenteerides.
"Kui te tõesti tahate, et Objektiiv võiks oma tegevust jätkata ja olete valmis andma selleks oma panuse, siis oleks väga vajalik, et kampaania allesjäänud perioodi jooksul teeksite oma annetuse, ükskõik, milline see summa ka ei oleks, selleks, et kampaania jõuaks eesmärgini," kutsub Vooglaid üles meie lugejaid Objektiivi tegevusele oma õla alla panema.
Markus Järvi sõnul on vajalik selgitada inimestele, milleks on vaja annetusi. "Me oleme üks väheseid tõelisi inimeste endi poolt üleval peetud kodanikuühiskonna portaale, mida toetavad lugejad ise. Oleks ju tohutult mugav, kui me ei peaks annetuste küsimisega tegelema. Saaksime tegeleda oma tööga ja mingit annetuse juttu poleks siin Objektiivi stuudios vaja ajada," arvab Markus Järvi ja tõdeb, et annetustega ülal peetava portaali aja- ja energiaressursist läheb märkimisväärne osa puhtalt rahaliste vahendite küsimisele ja edasikestmiseks vaja minevate rahaliste vahendite hankimisele.
"Seega, Objektiivi sõbrad, annetajad ja lugejad! Tehke oma panus Objektiivi töö jätkamiseks! Meie kampaania planeeritud lõpuni on jäänud 10 päeva. Annetuse saate teha meie annetuskeskkonnas ja eelkõige oleme tänulikud teie püsiannetuse eest," võtab Markus Järvi saate kokku.