Kamala Harris esinemas Valge Maja ees, 22.07.2024 Foto: Scanpix

Matemaatikateadlane ja ühiskonnategelane James Lindsay selgitab pikemas sotsiaalmeedia lõimes lahti Kamala Harrise satanismi ning kuidas ta kasutab avalikke esinemisi manamiseks ära.

Lahates Kamala Harrise poolt sageli kasutatavat väljendit "et näha, mis võiks olemas olla, peab vabanema olnu koormast" (inglise keeles "to see what can be, unburdened by what has been") peetakse arusaamatuks. Selles pole midagi salapärast. See on esoteeriline, okultismi maailma kuuluv lausung. See on selgelt mõistetav lutsiferianistlik ja marksistlik loits. 

Käesolevas tekstis kasutatakse sõna "esoteeriline" millegi peidetud tähenduse mõistes. Osutatud Harrise väljend kõlab veidra mõttetusena, kuid kindlasti see ei ole seda. Inimesed, kes teavad "asju", saavad aru. See on vormilt gnostiline kood. Harris kuulutab satanistlikke/hermetistlikke põhimõtteid samamoodi, nagu nägi maailma Karl Marx.

Tähelepanuta jäetakse samuti käeliigutused, mida ta "et näha…" manamise juures teeb, kuid seda ei tohiks teha. Ta näitab parema käega üles (mis võiks olemas olla ehk selle maailma utoopiale) ja vasakuga alla (ilma maise status quo koormata või sellest vabastatud/emantsipeerunud maailmakorrale). 

Baphometi kuju Foto: eBay

Marxi loomingus on tähtsal kohal täpselt samasugune ideoloogia. Järgnev on väljavõte Kommunistliku partei manifestist (lk 45), milles selgitatakse, et kui proletariaat organiseerub ja paneb toime revolutsiooni, siis võib see liikuda edasi klassivastuolude koormast vabastatud ühiskonna (kommunismi) poole.

"Kui klassivahed on arengu käigus kadunud ja kui kogu tootmine on koondunud ühise eesmärgi nimel tegutsevate indiviidide kätte, siis kaotab avalik võim poliitilise iseloomu. Poliitiline võim on sõna otseses mõttes ühe klassi organiseeritud vägivald teise klassi rõhumiseks. Kui proletariaat võitluses kodanluse vastu paratamatult klassiks ühineb, kui ta revolutsiooni toel muudab enda valitsevaks klassiks ja valitseva klassina kaotab vägivaldselt vanad tootmissuhted, siis kaotab ta koos nende tootmissuhetega ka klassivastuolude olemasolu tingimused, kaotab üldse klassid ning seega enda kui klassi võimu. 

Vana kodanliku ühiskonna asemele, klasside ja klassivastuoludega ühiskonna asemele astub inimeste ühendus, kus igaühe vaba arenemine on kõigi vaba arenemise eeldus."

Marx alustas Manifesti: "Kõigi seniste ühiskondade [mis on olnud] ajalugu on olnud klassivõitluse ajalugu." Ta ütleb üheselt, et kommunistlik revolutsioon emantsipeerib [vabastab koormast] inimese.

Teiste sõnadega tajub marksism iseennast, nagu see kuulutab manifestis, võimalusena saavutada  "vabastatuna olnu koormast, mis võiks olemas olla". Sotsialistlik/marksistlik teadvus tähendab gnostlist ärkamist ja "nägemist, mis võiks ilma olnu koormata olemas olla". Selline on puhas kommunism.

Mõned aastad varem kirjeldas Marx raamatus "1847. aasta majandusteaduslikud ja filosoofilised käsikirjad" samasugust ideed ja võrdles "toorest kommunismi" tõelise, kõike maist ületava kommunismiga. See tähendas  "positiivse transtsendentsuse" kaudu "inimlikku iseenda võõrutamist" eraomandi koormast [olnust vabanemine]. 

Marksismi üldteooria (teoloogia) sätestab, et inimest rõhub olnu koorem, mida kutsutakse "ajaloolisteks tingimusteks". Kuid inimene võib ärgata ehk jõuda tõelise (sotsiaal-vaimse) iseendani, mis tähendab sotsialismi ehk sisenemist üleloomulikku (transtsendentsesse) maailma. "Nähes, mis võiks olemas olla, vabanenuna olnu koormast."

"Käsikirjades" selgitab Marx üpris üheselt, et sotsialistliku teadvuse ärkamisel (mis on inimese päris loomus) on kõikemuutev võimekus vabastada/emantsipeerida inimese tunded, et "näha, mis võiks olemas olla, vabastatuna olnu koormast".

Marx iseloomustab "mis on olnut" "inimestele omaste võimete üldarusaadava (eksoteerilise) ilmutusena", mille abil ta saab ehitada endale tuleviku, mis on emantsipeerunud tema ajaloolistest tingimustest. See osutab, "et näha, mis võiks olemas olla, peab vabanema olnu koormast", on ESOTEERILINE loits, millega muudetakse antud tähendus nähtavaks.

Täpselt samasugune mõttemaailm avaldub seksi- ja sooveidruste teoorias (Queer Theory, teiste sõnadega seksi- ja soosandis marksismis). "Seksi- ja sooveidrikulisust ei ole tänases maailmas veel olemas, seksi- ja soosantlus on ideaal." See on "võimalustest läbi imbunud horisont". Kui ollakse seksi- ja soosant, tähendab see võimekust "näha, mis võiks olemas olla, vabana olnu koormast".

Raamatust José Esteban Muñoz: Cruising Utopía
The Then and There of Queer Futurity

Kui selgelt peab midagi lahti kirjutama, et inimesed sellest aru saaksid? "Kväärlus on koetist loov ja haritud ihalemise viis, mis lubab inimestel näha kaugemale oleviku mülkast. Siin ja praegu on vangla."

Eesmärk on jõuda "selleni, mis võiks olemas olla, vabanenuna olnu koormast"

Täpselt sama vaimsust väljendab kriitiline rassiteooria "antirassismi" kaudu. "Mitterassistlik" ühiskond on selline, mis oskab näha või ette kujutada "mis võiks olemas olla, vabana olnu koormast". See tähendab rassismiga täidetud ajaloo, rassivastuolude ja -ebaõigluse "ajaloolistest tingimustest" vabanemist.

Vaimsus, mida Harris lõputult esile manab, mida peetakse veidraks, on täpselt samasugune esoteeriline ühiskondliku ja inimeste taassünni esile kutsumine (kultus), mis avaldus sellistes paroksüsmides, nagu Prantsuse revolutsioon, kõik kommunistlikud revolutsioonid ja Lutsiferi mässus Taeva vastu.

Lutsifer otsis samuti "vabanemist olnu koormast ja mis võiks olemas olla". Jumal lõi täiusliku korra täiusliku küllusega, kuid inglitel ei olnud vaba tahet peale nende esimese valiku, kas nõustuda või keelduda. Lutsifer, oma uhkuses, valis keeldumise põhjusel, et näha "mis võiks olemas olla, vabana Taeva koormast".

Prantsuse revolutsiooni eesmärgiks oli täiesti uue ühiskonna üles ehitamine, millel oleks uus ajaarvamine, uut moodi valitsus, milles uus oleks kõik, kõik algaks uuesti Esimesest Aastast. Prantsuse ühiskond pidi üle elama, "mida tähendab olnu koormast vabanenuna olemas olemine". See oli katastroof.

Prantsuse revolutsiooni eeskuju-mudeliks oli Oliver Cromwelli Kuulus revolutsioon, milles Inglismaa äärmuslastest puritaanide kildkond üritas "näha, mis võiks olemas olla, vabana" Inglismaa kuningliku järgluse ja kuningate Jumala poolt antud valitsemisõiguse koormast. Välja tuli massimõrva mõõdus katastroof.

Siinkohal võiks meelde tuletada, et Cromwell kutsus oma suurt eksperimenti "Suureks protektoraadiks", mille juurde võiks mõelda kui palju Harrise "mis võiks olemas olla" ennustas ette Ameerika Ühendriikide tänase päeva "turvalisust". Loomulikult, Prantsuse revolutsiooni korraldajad kutsusid oma valitsust "avaliku turvalisuse komiteeks" (Comité de salut public; eesti keeles kasutatakse väljendit "rahvapäästekomitee"). [Harrisel õnnestus California osariigi juhtivates prokuröriametites korraldada mastaapne õiguskaos.]

Nagu osutab Marx, on kõik kommunistlikud revolutsioonid mäss olnu vastu, millega üritatakse jõuda utoopiani, mida "näevad" (või kujutavad ette) ainult kultuse osalised. Samuti tähendab revolutsioon ühiskonna täielist taassündi, mis sai oma nähtava kuju Pol Poti revolutsiooni järgse Kambodža "Null aastas".

Maailmas toimub täna midagi Prantsuse või kommunistliku revolutsiooni laadset, mille tulemuseks on kohutav kaos ja viletsus.

Cromwell, prantsuse revolutsionäärid, Venemaa sotsiaaldemokraadid (bolševikud), Pol Pot, Mao ja kõik ülejäänud nende sarnased juhtisid inimesed "vaatama, mis võiks olemas olla, vabana olnu koormast". Inimese mina ja ühiskonna surm ning uuestisünd on täpselt eesmärgiks ja Harris kutsub seda rutiinselt välja (loitsib).

Täna toimub meie ümber Suur Lähtestamine. See tähendab Suurt "mis võiks olemas olla, vabana olnu koormast". Lähtestamised töötavad täpselt niiviisi. Midagi vabastatakse olnu koormast ja alustatakse uuesti nullist. Suur Lähtestamine on olemuselt täpselt selline programm, kuigi selle toimimisviisid ja üksikasjad on erinevad. 

Maailma Majandusfoorumi juhi Klaus Schwabi viimane raamat on sisuliselt uue maailmakorra manifest ja tegevuskava, kuidas selleni jõuda (nähes, mis võiks olemas olla, vabana olnu koormast ehk sisemajanduse kogutoodangu kasvust vabastatud sidusrühmade kapitalism). 

Kõik kirjeldatu on täpselt nõndanimetatud Uue Maailmakorra eesmärk: uus ringmajandus, mille tähelepanu keskmes on "heaolu", mida juhivad valgustatud "sidusrühmad" (stakeholders), kes saavad toimida vabana majanduslikust vastutusest ettevõtete omanike ees, keda ei huvita kasum ega inimeste saavutused. Viimased on puhas "mineviku koorem".

Maailmas toimub täna midagi Prantsuse või kommunistliku revolutsiooni laadset, mille tulemuseks on kohutav kaos ja viletsus. Kamala Harris loitsib seda saatanlikku tegevuskava selleks, "et näha, mis võiks olemas olla, vabanenuna olnu koormast".

Tõlkis Karol Kallas