Ameerika Ühendriikide ühe tähelepanuväärsema mõttekoja Brownstone Institute'i juht Jeffrey A. Tucker leiab, et Ameerika Ühendriikide tänast poliitikaelu võiks vaadata konsumerismi kaastekstis.
Sõnaveeb selgitab sõna "konsumerism" tähendust järgnevalt: "vajaduste loomisele ja rahuldamisele rajatud harukultuur, kus ei tarbita vajaduse tõttu, vaid tarbimise enda ja sellega seotud sotsiaalsete hüvede pärast," või "tarbijate ühiskondlik liikumine, mis taotleb tarbijaõiguste suurendamist võitluses tugevneva inflatsiooni ja agressiivse turundusega".
Tucker kirjutas 25. augustil sotsiaalmeedias:
"Mu vasakule kalduvad sõbrad leiavad, et Ameerika Ühendriikide konsumerism on saavutanud riigi poliitikas selle apoteoosi (kõrgema võimaliku taseme). Inimesed toetavad või vastustavad poliitikuid täpselt samamoodi kui nad peavad meeldivaks või ebameeldivaks mõnda linateost, TikToki jaburust elik hindavad baare, kohvikuid ning Amazoni kaupu. See on päris täpne asja iva."
Toimetas Karol Kallas