Frankfurti õpetaja Ingrid König kirjutab ajalehes Welt, et radikaalse islami levik lõhestab ühiskonda ja õhutab lapsi hariduse vastu üles.
Königi sõnutsi on "integratsiooniprobleem hiiglaslik" ning selle "ületamiseks oleks tarvis tohutult inimjõudu ja ressursse," vahendab Breitbart.
Lisaks keelebarjääridele loetleb õpetaja probleemidena "üleni kaetud" lapsevanemate "vaimseid häireid" ning alkoholiprobleeme – või lihtsalt viitsimatust hommikul voodist välja ronida.
Sellised vanemad ei julgusta lapsi kodus koolitükke tegema ega õpetajatest lugu pidama, kurdab König, kelle klassides on nüüd reeglina "90-100 protsenti immigrantide lapsed."
Köning on pikki aastaid töötanud kooliõpetajana vaesemat ja viletsamat sorti Griesheimi linnaosas, kus alati palju sisserändajaid on elanud – tööjõud Türgist ja Jugoslaaviast, siis uusasukad Poolast, Rumeeniast ja Venemaalt.
Kuigi "igal immigrantide põlvkonnal olid omad raskused, sai sellega hakkama," kirjutab König.
Uus laine on aga toonud kaasa kardinaalselt erineva olukorra.
Süürlaste ja afgaanide lapsed on õpivõimekuselt eelmistest põlvkondadest aastaid maas, mille põhjuseks peab õpetaja "islami radikaliseerivat" mõju.