Foyo: Bigstockphoto

Hiljuti Bud Lighti õlle reklaamikampaanias tuntust kogunud transvestiidist suunamudija Dylan Mulvaney on sõlminud järgmise tulusa reklaamilepingu sporditoodete tootja Nike'iga, aidates firmal müüa naiste spordirinnahoidjaid. 

Soosegaduses viibiv noormees, kellel on Instagramis 1,8 miljonit järgijat, salvestas video, milles figureerib naiste retuusides ja spordirinnahoidjaga, kepsutades mõneti kohmakalt promovideo tarbeks. 

Briti päritolu endine transmees Oli London, kes avastas tee katoliku kirikusse ning oma Jumalast antud tegeliku soo juurde, kritiseeris Nike'i, väites, et suurkorporatsioon mõnitab oma tegevusega päris naisi, vahendab LifeSiteNews. London tegi tabava tähelepaneku, märkides, et firma, mis palkab naiseks maskeerunud mehe oma toodet reklaamima, alandas äsja oma endise brändisaadiku, kümnekordse olümpiamedalisti Allyson Felix'i palka 70% võrra pärast seda, kui Felix jäi lapseootele, hoiatades seejuures tippatleeti, et tema sissetulek ei ole tulevikus garanteeritud, kui tema rasedus peaks vähendama tema atraktiivsust brändi esindajana. 

Nike' pakkus Mulvaney'le lepingut kõigest mõned päevad pärast seda, kui viimane oli just sõlminud promolepingu Bud Light õlle reklaamimiseks. Antud episood põhjustas Ühendriikides palju furoori ning päädis Bud Lighti läbimüügi drastilise langusega.

USA president Joe Biden, kes on entusiastlik LGBTQ+ agenda toetaja, kutsus Mulvaney Valgesse Majja, et konsulteerida temaga, kuidas paremini läbi viia riiklike genitaalide mutilatsiooni programme soosegaduses viibivatele lastele. Ühendriikide asepresident Kamala Harris on samuti entusiastlik Mulvaney toetaja, saates transmehele õnnitluskaardi, kui viimane tähistas esimest aastat "tüdrukuna". 

Toimetas Adrian Bachmann