Suurbritannias reklaamiti nädal aega “transfoobiat ja vihkamist”

Ohtlik sõnum majaseinal Liverpoolis. Foto: Twitter

Briti linnas Liverpoolis võeti maha plakat, millele oli kirjutatud sõna “naine” definitsioon Google’i sõnastikust ehk “täiskasvanud naissoost inimene” (ingl. k. adult human female).

Plakat paiknes hoone lähistel, kus leiboristid oma konverentsi pidasid, kirjutab Breitbart.

Definitsioon jõudis olla avalikkuse ees seitse pikka päeva, enne kui seda silmas arst ja Twitteri-aktivist Adrian Harrop, kes koges, et tegemist on ohtliku rünnakuga transsooliste vastu.

Otsekohe kontakteerus aktivist reklaamifirma Primesighti tegevjuhi ja teiste juhtivtöötajatega ning selgitas, et nood on kõik kaasosalised “transfoobse vihakõne levitamises”.

Firma reageeris vilkalt ning väitis, et “ei olnud selle kampaania motiivist teadlik.”

Aga “tänu teile on kampaania peatatud ning need plakatid eemaldatakse meie tahvlitelt võimalikult ruttu.”

“Aitäh teile, Primesight,” tänas Harrop reklaamifirmat. “See on õige otsus ja ma isiklikult tänan teid kiire tegutsemise eest.

Te olete tõesti fantastiline LGBTQ+ kogukonna liitlane ja toetaja, ja seda ei unustata.”

Plakati tellis feministide rühmitus Standing for Women, kes kasutab naiste õiguste eest võitlemisel juriidilistes tekstides sõna “naine” ning näeb vajadust seda kaasaegsete trendide keeristes kaitsta.

“Nagu te võibolla juba lugesite, on reklaam leitud transfoobne olevat ning kuulub groteskse misogüünse raevu ilminguna eemaldamisele,” nentisid naised oma veebilehel ning lubasid otsida õigusabi.

KAMPAANIA JÕUDIS EESMÄRGINI!

Täname siiralt kõiki toetajaid!