26. juulil avati Prantsusmaa pealinnas Pariisis kaoses riigi, moslemite ja vasakäärmuslaste meeleavalduste saatel läbi ning lõhki satanistliku avatseremooniaga 33. olümpiamängud.
25. juulil toimus Pariisis Place de la République (Vabariigi väljak) väljakul 80 vasakäärmusliku vabaühenduse koostöös meeleavaldus, mis kandis pealkirja "Mängud, aga kellele?" (des Jeux, mais pour qui?).
Samal päeval olümpiamängude avamisega korraldati süütamiste näol koordineeritud rünnak riigi raudteevõrgu vastu, mis pani seisma raudteeliikluse ja puudutas otseselt sadu tuhandeid inimesi.
Lisaks saatis Prantsusmaa valitsus linnale peale sõjaväe ja teised jõustruktuurid, mis puhastasid vastu igasugust valitsuse muidu kõikelubatavuse ning "õigluse" ieoloogiat linna sisserändajate telklaagritest, kodututest ja teistest "haavatavatest" inimestest. Aktivistid on sellisele ettevalmistustööle pannud nimeks "sotsiaalne puhastus". Linna turvalisust valvab lisaks 50 000 sõdurile ja jõustruktuuride töötajale ulatuslik, Olümpia eriseadusega jõustatud, tehisaru toel tegutsev panoptikum.
XXXIII olümpiamängude avatseremoonia "eredamad" hetked
Avatseremoonia algusosas näidatati kuidas kolm rassiliselt mitmekesist last seiklevad inimpealuude ja -kontide keskel olümpiatõrvikuga pimedusse mattunud Pariisi katakombides. Lapsed jõuavad maaaluse jõe äärde. Mööda jõge sõuab nendeni kapuutsiga kaetud peaga ilma näota tegelane kes kutsub lapsed oma paati.
Antud näotu "pimedusest saabuv jõud" on avatseremoonia keskne tegelane.
Vähemalt antud hetkel Charoni kehastav tegelaskuju jõuab mööda "Styxi" koos lastega valguse kätte Seine'i jõele. Vahepeal on pandud surnute ja elavate ilma vahel liikuval paadil tööle mootor, mille järel asuvad läbi Waterloo silla alla konstrueeritud veekardina – olematusest reaalsusesse – kuue kilomeetrisele teekonnale sportlaste ja erinevate asjapulkadega täidetud "igasuguse kuju ja suurusega" 85 jõelaeva.
Avatseremoonia esimese stseeni nimeks oli "rõõm", mille teiseks tähenduseks on prantsuse keeles "nõiutud" (enchanté).
Esimesena ilmus veekardina tagant nähtavale, vastavalt olümpiamängude traditsioonidele, esimesena Kreeka delegatsioon. Kohe nende järel sõitis rahva ette esimest korda olümpiamängudel esinev "põgenike" olümpiakoondis.
Mööda Seine'i jõelaevadega sõitvatele sportlastele ja teistele asjapulkadele näidati kaldal ja sildadel toimuvate etenduste käigus erinevaid etteasteid.
Esimesena astus üles kabaree tüüpi "seine'i-satsioonilise" etteastega Lady Gaga.
Kõrvalmärkuseks: Lady Gaga esitas hegemooni Ameerika Ühendriikide hümni 2021. aastal Joe Bideni ametisse vannutamise tseremoonial, kus ta kandis mustpunast kleiti, mida ehtis maailmalõpu järgset ühiskonda kujutavatest "Näljamängudest" tuntud suur pilalinnu pross. Must ja punane on Saatana ja tema kiriku värvid.
Peale Gagat esitas tantsugrupp, tellingutel ja purskaevus siputades, iidsetele vabadele müürseppadele pühendatud etteaste.
Teleülekande vaatajatele tuletati "hea sõnaga" meelde Prantsuse revolutsiooni, mille lavastuses võis näha ohtralt musti inimesi. Kogu tseremoonia üks läbivaid teemasid oli "vabadus, võrdsus ja õelus" (sororité).
Sportlastele ja pealtvaatajatele esitasid ansambel Gojira raskemuusika saatel revolutsioonilise laulukese maha raiutud peadega Marie-Antoinette'id.
Ühes vaheklipis näidati raamatukogus õppivat musta inimest ja raamatut lugevat prantslannat, kes leiavad üksteist. Klipis näidatakse mitmeid erinevaid armastusele ja sümbolismile pühendatud raamatuid, mis lõpuks puruks rebitakse ja laiali pillutakse. Stseen lõpeb vaatega, kuidas naisterhavas aeleb ajaloolise hoone trepil musta inimese ja androgüünse mehega. Etteaste pidi tähistama "armastuse linna".
Pealtvaatajatele näidati ohtralt ülekullatud Prantsusmaa naissportlaste, ajalooliste naisisikute, naiskommunaaride, naispoliitikute ja pedofiilist filosoofi Jean Paul Sartre abikaasa, vasakäärmuslasest naisõigluslase Simone de Beauvoiri kujusid. Olümpiamängude järel antakse puuslikud üle Pariisi linnavalitsusele, mis paigutab need linnaruumi.
Ühel sillal toimunud Louis Vuittoni moeetendusel näidati "sugude piire ületavat" moodi.
Järgnes transvestiitide väljanäitus, millele keerutas taustaks plaate "ümmargune" lühike naisterahvas, keda ehtis halo. Mõned transvestiidid tantsuetenduse/moeetenduse käigus loomastusid (rabelesid neljakäpukil). Soomuutjate ja nende liitlaste "energilise" väljanäituse peale esitas imala laulukese toiduvaagnal aelev sinine Dionüsos.
Transvestiidid võtsid Dionüsose taustaks sisse Leonardod da Vinci "Püha õhtusöömaaja" poosid, milles Jeesuse rolli mängis haloga naisdiskor. "Murtud leivaks" oli Dionüsos.
Üks "õhtusöömaaja" osaline, massiivne must mees, esitas selle saateks liibuva tantsu süles lapsega. Stseeni nimetuseks oli "pimedus" (obscurité).
Mööda jõge sõitnud pargasel tseremoonia ajal võimelnud tantsurühma esinemise lõpuks esinejad "surid ootamatult", mis kujutas ironiseerimist Covidi süstist tingitud liigsuremuse teemal, mis kurval kombel on ulatuslikult tabanud sportalskonda.
Millele järgnes mööda jõge kappaval robothobusel peegel-raudrüüs naisratasaniku kujutamine, kelle õlgadel lehvis vikerkaarevärvides olümpiarõngastega keep. Ratsanik jõudis lõpuks protsessiooni lõpu, Eiffeli torni ees asunud, tribüünile ja andis üle olümpialipu.
Lausvihma saatel kulgenud tseremoonia lõppes pimedas kõnede, valgusmängu ja olümpiatule süütamise tseremoonia ning Celin Dioni esitatud Edit Piafi looga "Hümn armastusele". Antud loos on tehtud kahe inimese armastusest kõike ja kõiki ühendav ning igavese elu tagav ülistamist vääriv jumalik jõud.
Kurjuse sümboolikat kasutati teadlikult
Eelpool ei ole välja toodud kõiki kurjusele osutavaid sümboleid, mida võis XXXIII Olümpiamängude avatseremoonial näha. Alljärgnevalt on mõned sümbolid ja neid saatev sümboolika lühidalt lahti seletatud.
Number 33 või rooma numbritega XXXIII oli Pythagorase jaoks ülim number, numbrite valitseja. Numbber 33-ga on seotud suhe, mida seostatakse nn kolmandiku suhtseose Phi 1.618, mis peaks osutama kuldlõikele, loodusele tasakaalule ja … koos Saatanaga langes Taevast kolmandik ingleid.
Piibilis tähistab 33 kolm korda 11 (3 x 11). Ilmutuse raamatus on sõna "kolm" või "kolmas" kasutatud üksteist korda. Mis peaks viitama Jumala poolset maailma viimast, lõplikku kohtumõistmist.
Tegemist on vabamüürlaste kultuse keskse numbriga. Millist kultust kujutas müürseppade etteaste.
Näota tegelase mask ja riietus osutab lisaks kaasaaegse kriminoloogia loojale Eugène-François Vidocqile. 2001. aastal esilinastus film "Vidocq", milles Vidocqi kehastav Gerard Depardieu ajab taga Alkeemikut. Alkeemik on välja mõelnud peegelmaski, mis lubab tal imeda noortest inimestest hinged välja, mille tulemusel saab ta teoreetiliselt elada noorena ja igavesti. Viitab igavesele elu võimalusele teaduse ja tehnoloogia kaudu.
Põgenike olümpiakoondis ja raamatukogu "suure armastuse" stseen tähistab suurt asendamist.
Prantsuse revolutsioon oli üks tähelepanuväärsemaid tänase lääne tsivilisatsiooni hävitamise ja uue maailmakorra kehtestamise katseid. Kõigi tulevaste revolutsioonide ja uue ajaarvamise mudel.
Tähelepanuväärsete naiste kujutamises pole midagi halba, aga antud juhul on tegemist ajaloo ümber kirjutamise, uue maailma loo ja reaalsuskontrolli üritusega. Eriti tasuks tähelepanu pöörata laste seksuaalset väärkohtlemist õigustavale naisõiguslasele.
"Soomuutmine" on üks tõsisemaid rünnakuid reaalsuse ja Jumaliku korra vastu. Satanistide üheks levinumaks sümboliks on sikupea ja jalgadega, naise ning mehe sugutunnustega, deemon Baphomet, kes "armastab" lapsi.
Jeesust pilati rasvunud naisena.
"Armulaualeivaks- ja veiniks" oli Dionüsos, kes/mis sümboliseerib kõiki lihalikke "rõõme". Steeni näol oli tegemist musta missaga.
Mööda jõge kappas kaost kuulutav viimsepäeva ratsanik. Peegelrüü võiks tähendada "ise tegite".
Kogu tseremoonia algas ja lõppes pimeduses. Valgus on ainult ajutine nähe.
Lisaks võib päris pikalt keerutada mõttelõnga, mida kujutab ennast satanismis libakasinus ehk "ajaloo kõige rohelisemad olümpiamängud". Omamoodi ohverdamistseremoonia on ka "nõrkade ja väetite" linnatänavatelt sõjaväe toel minema kupatamine.