Pilt: C40.org

Daily Scepticu ajakirjanik David Craig teeb Londoni arengute näitel ülevaate globalistlikust rohelinnade liikumisest, mille taga on WEFi miljardärid oma rohekavadega ja nende tahe sundida inimesed elama viisil nagu nemad seda soovivad. 

Ühendkuningriigis kirjutavad enam-vähem kõik päevalehed iga päev vähemalt ühe loo Londoni linnapea Zadiq Khani suurest rohealgatusest nimega ülimadalate heitmetega piirkond (Ultra-Low Emission Zone; Ulez). Teatud Londoni piirkondades Ulez juba kehtib ja septembri esimesel nädalal peaks see märgatavalt laienema.   

Khani Ulez on osa programmist C40 Linnad.

C40 on üleilmne maailma juhtivate linnade linnapeade võrgustik, mille eesmärgiks on kliimamuutustele vastu hakata. See asutati 2005. aastal ja toona pandi võrgustikule nimeks C20. Tänaseks on võrgustikuga ühinenud 96 linna.

C40 linnade linnapead on pühendunud kaasavale, teadus- ja koostööpõhisele lähenemisele, millega soovitakse 2030. aastaks piirata nende juhitud linnade heitmeid õiglasel määral, millega aidatakse maailma soojenemine hoida 1.5°C piires ning mille abil arendatakse tervislikke, õiglaseid ja vastupidavaid kogukondi. C40 toetab linnapäid järgmistes tegevuses:

  • Kliimaambitsioonide kasvatamisel
  • Õiglaste ja õitsevate kogukondade arendamisel
  • Üleilmse liikumise tekitamisel
  • Suurema hulga kliimategevuste tegemisel
  • Aitab otsida raha projektidele, mis parandavad linnade [kliima]vastupidavust

Alljärgnevalt on välja toodud, mida C40 linnapead oma juhitud linnade elanikega peale tahavad hakata:

Lühemalt kirjeldades näitab antud tabel valitsejate soovi, et inimesed elaksid vaesemalt, nende igapäevaelus oleks rohkem piiranguid ja olemine oleks hulga õnnetum:

  • Vähendatakse rõivaesemete hulka, mida igal aastal ostetakse ja need peavad kauem vastu pidama.
  • Süüakse vähem liha ja piimatooteid.
  • Lennatakse vähem.
  • "Laiendatakse ehitiste kasutamist", mis võib tähendada, et suurem hulk inimesi peavad elama väiksematel elamispindadel.
  • Piiratakse autode omamist ja autoga sõitmist.
  • Tehnikaseadmed peavad kestma kauem, mis võib tähendada, et piiratakse inimeste võimalusi soetada uusi seadmeid.

C40 linnade võrgustiku nõukogu esimees on Khan.

Ühendkuningriigis imestavad paljud inimesed, et miks Khan Ulezit teeb, kuna see on selgelt poliitiliselt tööparteile kahjulik.

Ulez ja sarnased skeemid on osa suuremast üleilmastujate agendast, mis on osa Covidi piirangute sarnasest kliimasulgemiste kavast.

Kui süveneda C40 kodulehte, muutub pilt eelpoolkirjeldatust veelgi jubedamaks. Kuid veelgi põnevam on vaadata, mis ja kes selliseid õudusunenägusid toetavad

Suurimate toetajate hulgas on suured ja mõjukad keskkonnaühendused Climateworks Foundation, Global Environmental Facility, Climate Change Collaboration ja European Climate Foundation. Samuti Ühendkuningriigi, Saksamaa ja Taani valitsused. Lisaks miljardäride asutatud vabaühendused Bloomberg Philanthropies, IKEA, Hewlett Foundation, Fondation L'Oréal, Google ja Novo Nordisk. Lisaks rahastab C40-t Soroste Avatud Ühiskonna Sihtasutus.

Seega võib küsida, et kelle jaoks rohelinnade juhid päriselt töötavad? Kas oma linna elanike või oma partei heaks? Elik hoopis roheäärmuslaste ja Maailma Majandusfoorumi ning selle taga olevate miljardäride huvide nimel?

Mis asi on Londoni ülimadalate heitmetega piirkond

Londoni Ühistranpordiameti veebilehel selgitatakse Ulezit järgnevalt:

Londoni õhu puhastamise eesmärgil tegutseb ülimadalate heitmetega piirkond 24 tundi päevas seitse päeva nädalas. Ainukene päev, kus see ei toimi, on jõulupäev 25. detsember. See kehtib kõigis Londoni linnaosades ja see ei puuduta M25 ringteed.

Kui teie sõiduk ei vasta Ulezi nõudmistele ja sellele ei ole tehtud erandit, peate te Ulezi piirkonnas sõitmise eest päevas maksma 12.50 naelsterlingit (ca 15€). See kehtib kõigile autodele, mootorratastele, väikebussidele ja erisõidukitele.

Ulezi tasu peavad maksma ka välismaal registreeritud autode omanikud, kui nende sõidukid ei vasta nõudmistele.

Lühemalt tähendab Ulez, et tasuta saavad seal ringi sõita ainult hübriid- ja elektriautod. 

Raha korjatakse kokku valvekaamerate abil, mida on üle linna paigaldatud seni 1775. Kokku kavatsetakse paigaldada 2750 kaamerat.

Samas on Londonis hoogu kogumas nõndanimetatud "noateral jooksjate" (Blade Runner) liikumine, kuhu kuulub väidetavalt sadakond liiget, mille liikmed kas varastavad või hävitavad Ulezi kaameraid. Seni on neil õnnestunud see ligi 600 jälgimisseadmega.

Toimetas Karol Kallas