Objektiivi annetuste kogumise kampaania, mis algas 3. detsembril ja mis vältab 23. detsembrini, jõudis eesmärgiks seatud 40 000 euro piirini vähem kui kahe nädalaga, olgugi et kampaaniaperioodiks oli planeeritud kolm nädalat.
Objektiivi toimetus tänab siiralt neid paljusid toetajaid, kes andsid annetusega oma panuse, et portaali tööga edasi minna.
Eriti rõõmustav on tõsiasi, et Objektiivile on kampaania raames tehtud annetusi oluliselt suuremas summas kui sai eesmärgiks seatud – miinimumeesmärk 40 tuhat eurot on ületatud juba rohkem kui 10 tuhande euroga, kokku on annetusi kogunenud üle 51 tuhande euro.
Objektiivi peatoimetaja Markus Järvi sõnul on kampaania kordaminek tunnustus tehtud tööle ning see näitab, kui oluliseks paljud inimesed Objektiivi kui tõelist kodanikumeediat peavad.
"Nagu oleme alati öelnud, on meie annetuskampaania kordaminek tunnustus meie tööle. Mitmed asjad oleks kindlasti võinud olla tehtud paremini ja energilisemalt, aga eks me ole püüdnud oma tööd teha vastavalt oma võimetele, seistes meile ja paljudele teistele inimestele oluliste ideaalide kaitsel. Tohutult liigutav on näha, Objektiivi toetajad tõesti tahavad, et me oma tööga edasi läheks," toonitas ta.
Mida suurem summa toetajate poolt portaali tegijate kätte usaldatakse, seda enam saab Objektiiv selle eestvedajatele ja toetajatele ühiselt oluliste ideaalide kaitseks ära teha.
SAPTK juhatuse esimehe Varro Vooglaiu sõnul kulub täiendav toetus Objektiivile igal juhul ära, sest mida suurem summa toetajate poolt portaali tegijate kätte usaldatakse, seda enam saab Objektiiv selle eestvedajatele ja toetajatele ühiselt oluliste ideaalide kaitseks ära teha.
"Oleme toetuse eest väga tänulikud ja pingutame ka edaspidi portaali arengu nimel, et toetajate usaldust õigustada. Meil on tõesti rohkelt põhjust olla tänulik, et nii paljud toetajad on teinud meie töö võimalikuks. Teist sarnast parteidest ja riigivõimust sõltumatut väljaannet, mis seisaks avaliku arvamuse väljal konservatiivsete ideaalide eest ning oleks seejuures rahastatud üksnes eraisikute annetustest, ei eksisteeri mitte ainult Eestis, vaid minu teada ka Balti- ja Põhjamaades," ütles Vooglaid.
Samuti osutas Vooglaid, et kampaania alguses eesmärgiks seatut ületav annetustest kogunev raha on praegusel hetkel väga vajalik, kuna Postimehe poolt kehtestatud kolossaalse hinnatõusu tõttu peab Objektiiv hakkama rajama oma fotopanka ja soetama selle loomiseks vajalikku professionaalset fototehnikat, mis eeldab suuri, üle kümne tuhande euro ulatuvaid rahalisi kulutusi.
Objektiivi annetuskampaania lõppeb esmaspäeval ja kõik täiendavad annetused on endiselt väga tänuväärsed. Annetuse tegemine Objektiivi annetuste lehel võtab vaid mõne hetke.
Fookuses: tuhat tänu kõigile toetajatele, kelle abil jätkab Objektiiv oma teekonda!