Rail Baltica Läti osa ähvardavad senisest veelgi suuremad kärpekäärid
Läti valitsus kiitis 2024. aastal heaks senisest väiksemas mahus Rail Baltica projekti, kuid isegi 5,5 miljardi eurone säästuprogramm võib käia riigile üle jõu.
Läti valitsus kiitis 2024. aastal heaks senisest väiksemas mahus Rail Baltica projekti, kuid isegi 5,5 miljardi eurone säästuprogramm võib käia riigile üle jõu.
Häädemeeste metsadesse miljardite eest välja jõudev monstrum nimega Rail Baltic on tänase Eesti peataoleku, riigivarguse ja kitsa ringi küünilise omakasupüüdluse sümbol, leiavad Markus Järvi ja Veiko Vihuri Objektiivi raadiosaates.
Majandusteaduste doktor Endel Oja võtab intervjuus Markus Järvile pulkadeks lahti kogu Rail Balticu hullumeelse projekti, mis ei vii mitte Berliini, vaid ülessongitud Maarjamaale ja pankrotti.
Objektiivi stuudios on EKRE riigikogu fraktsiooni liige Rain Epler, kellega tuleb juttu riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni istungi tulemustest Rail Balticu osas. Vestlust juhib Markus Järvi.
Majandusteaduste doktor Endel Oja teeb mahuka ülevaate, kuhu Rail Balticu projekt on tänaseks vassimiste ja valede abil välja jõudnud.
"Fookuses" saates räägime ajakirjandusvabadusest, vohavast riigiaparatuurist ja Rail Balticust ning jõuame välja sõjaõhutava Eesti nomenklatuuri olemuseni. Stuudios vestlevad Markus Järvi ja Martin Helme.
Olukorras, kus Läti pool kinnitab, et raha Riiast Eesti piirini kulgevaks raudteekoridoriks pole, tuleks ka Eestil Rail Balticu ehitamine pooleli jätta, kommenteerib Isamaa rahvasaadik Priit Sibul riigikogu korruptsioonivastase komisjoni istungil peetud arutelu.
Tänasel riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni istungil kinnitas Läti parlamendi esindaja koos riigikontrolliga, et kui rahvusvaheline tasand Rail Balticu projektist kaob, peab iga riik raudtee suuremalt jaolt ise kinni maksma, kommenteeris intervjuus EKRE parlamendisaadik Rain Epler.
Läti maaeluminister teatas hiljuti, et riigil pole olemas sellist raha, millega Rail Baltica valmis ehitada ning projekt tuleb Läti osas külmutada. See tähendab, et Berliini sõitmise asemel saame kiirrongiga Luhamaale, kirjutab Martin Helme sotsiaalmeedias.