"Kui sa minust hoolid, siis seisa vastu Brexitile," peavad noored britid värske kampaania raames oma eakatele sugulastele selgitama.

The Timesi andmetel loodavad kampaania korraldajad, et vanaemad ja -isad saavad varsti massiliselt euromeelseid telefonikõnesid lapselastelt ja tunnevad seetõttu survet hoida Suurbritanniat Euroopa Liidu koosseisus edasi.

Kampaania käilakujuks kujundati end "Brexiti sabotöörina" esitlev Madeleina Kay, kelle jaoks Euroopa Liidust väljumise vastu võitlemine on täisajaga töö.

Kay blogi on ilmestatud piltidega, kus ta poseerib tuntud Brexiti-vastaste poliitikute ja figuuridega nagu Nick Glegg ja Bob Geldof, vahendab Breitbart.

"Vanemad inimesed on kogu elu Euroopa Liidu liikmelisusest kasu lõiganud ning nüüd nad võtavad selle noortelt ära," kogeb Kay suurt ebaõiglust.

Kay on nördinud sellest, millisel määral on Suurbritannias pärast Brexiti referendumit vohama hakanud vihakuriteod.

Et kaaskodanikud probleemi juba maast madalast teadvustaksid, on tema sulest ilmunud migratsioonikriisi lahkav lasteraamat.

Raamatus selgitavad "LGBT+ ja mitmerassilised tegelased" väikestele lugejatele "kaastunde ja kirjususe" olemust "kõike laiemas võimalikus võtmes."

Loe taustaks (uuesti) läbi ka Objektiivi peatoimetaja Veiko Vihuri lugu "Need neetud (briti) penskarid".