Euroopa Rahvapartei lubab EL-i sisepõlemismootorite keelu tagasi keerata
Euroopa Liidu ühispartei suurima haru Euroopa Rahvapartei juht Martin Weber leiab, et “eelmisel seadusandlikul perioodil tehtud ideoloogilised vead tuleb ära parandada”.
Euroopa Liidu ühispartei suurima haru Euroopa Rahvapartei juht Martin Weber leiab, et “eelmisel seadusandlikul perioodil tehtud ideoloogilised vead tuleb ära parandada”.
Mercedes-Benzi tegevjuhi Ola Kaelleniuse sõnul on Euroopa Liidu kava alates 2035. aastast keelata ära kõik sisepõlemismootoriga autod autotööstuse jaoks võrreldav “täiskiirusel vastu seina põrutamisega”.
Ameerika Ühendriikide valitsuse tellimusel valmis 2009. aastal teadustöö, mis väidab, et mootorsõidukid mõjuvad kliimale halvasti. Antud uuringu tulemusel on riigi valitsus kirjutanud kokku triljoni dollari ulatuses regulatsioone.
Uue uuringu kohaselt ei ole eurooplastele sugugi meeltmööda, et nende bensiini- ja diiselmootoriga autod võidakse peagi ära keelata.
Saksamaa üks tuntumaid majandusprofessoreid märgib, et sisepõlemismootoritega autode keelustamine ei aita kuidagi kaasa kliimaprobleemide lahendamisele ja ruineerib autotööstuse.
Poola kliima- ja keskkonnaministri sõnul peegeldab äsja aset leidnud epopöa sisepõlemismootorite keelustamise ümber Euroopa Liidu otsustamisprotsessi absurdsust ning kallutatust Saksa huvide suunal.
Euroopa Liidu liikmesriikide ministrid andsid heakskiidu seadusele, millega alates 2035. aastast keelatakse CO2 heitvate autode müük.
Euroopa Komisjon (EK) otsustas, et alates 2035.