Objektiivi kevadkampaania kümne esimese päeva jooksul täitus portaali miinimumeesmärgiks seatud 60 tuhande euro piir, millega portaal saab end samas mahus järgmised pool aastat üleval hoida. Kuna järgmisest hooajast on kavas käivitada uusi videoformaate ning võtta tööle täiskohaga videotoimetaja, jätkab portaal annetuste kogumist nn lõppeesmärgi poole, milleks on 90 tuhat eurot.
Objektiivi tempokalt alanud kevadkampaania püstitas uue rekordi, kui kampaania esimese kümne päeva jooksul suudeti heldete annetajate toel ületada miinimumeesmärgiks seatud 60 tuhande euro piir, mis lubab portaalil samas mahus edasi tegutseda.
Portaal jätkab annetuste kogumist Võidupühani, seades uueks nn lõppeesmärgiks 90 tuhat eurot. "Loomulikult pole me kampaaniale seadnud maksimumeesmärki, vaid iga euro, mis nn miinimumeesmärki ületab, võimaldab meil oma tööd paremini teha," kommenteerib Objektiivi peatoimetaja Markus Järvi edukat kampaaniatulemust.
"Juba 60 tuhat eurot on hea tulemus. Kui suudame aga selle kampaania käigus järgmiseks pooleks aastaks kokku koguda 90 tuhat eurot, on see suurepärane. Kui rohkem, siis seda parem."
"Tegelikult on eesmärgiks järgmisel hooajal rikastada veelgi Objektiivi videoformaatide valikut. Sain just täna kokku mitmete noorte konservatiividega, kes olid kohal eelmise aasta suveakadeemias. Pean väga oluliseks algatada järgmisel hooajal saate, mis tooks vaatajate ette ka noorte konservatiivide hääle, kes analüüsivad maailma sündmusi enda perspektiivist," paotab Järvi tuleva hooaja plaane.
"Lisaks sellele peab nüüd mingil viisil teoks saama ammune unistus panna tööle Objektiivi nädalamagasini saade, mis võtab nädala lõpul kokku toimetuse seisukohast kõige olulisemad sündmused," räägib portaali peatoimetaja.
"Tunnistan südamlike tänusoovidega kõiki meie portaali annetajaid, kellest mõned on meie tööd toetanud Eesti mõistes väga helde summaga. Suur ja siiras tänu teile," tunnistab Järvi ja lisab, et nüüd ei jää järgi muud kui teha hea tulemus veel paremaks ning näidata, et Eesti kodanikumeedia on võimeline jõudsalt arenema.
Objektiivi kampaanial seekord kaks eesmärki – nn miinimum- ja maksimumeesmärk. 60 000 euroga saab Objektiiv end järgmised pool aastat senises mahus üleval hoida, ent 90 000 euroga on portaalil võimalus astuda olulisi arengusamme, muu hulgas püsiva ja täiskohaga videooperaatori palkamise läbi, mis võimaldaks toota rohkem videomaterjali ning algatada uusi saatesarju.