Sisters of Perpetual Indulgence rühmituse esindajad, 17.05.2023 Foto: Scanpix

Uudisteportaali HotAir toimetaja David Strom kirjeldab, kuidas normaalsetel inimestel on seksuaalveidrikest ja pervertidest villand ning miks see ennustab poliitikas peatselt saabuvaid suuri muutusi.  

Omasooiharate õiguste eest peetud võitlus on ammu läbi. Viimane doominokivi [Ameerika Ühendriikides] langes samasooliste abielu seadustamisega. [USA] Ülemkohus langetas selle otsuse 2015. aastal ja riigis mitmel pool olid samasooliste abielud lubatud varemgi.

Sugugi mitte kõik inimesed ei ole rahul omasooiharate abieluga, omasooiharate paaride lapsendamisõiguse ja teiste omasooiharusega seotud "õigustega". Kuigi käimas on veel võitlus omasooiharatest teatud kaitstud klassi tegemise nimel, siis samasooliste paaride suhted on seaduse silmis paigas.

Praktikas tähendab see, et omasooiharatel on paljudel puhkudel rohkem õiguseid kui nende õiguste suhtes rahulolematutel tavalistel inimestel. Näiteks on Oregoni osariigis lapse adopteerinud paar või kasuvanemad kohustatud käima lapsega tähestikurahva karnevalidel, panema kodus seinale tähestikurahva ideoloogiat manavaid plakateid ja tunnistama tähestikurahva usku selle kõigis vormides. Peaaegu kõigil juhtudel, kui keegi esitab kohtule kaebuse omasooiharate õiguste rikkumise asjus, siis tegelik olukord on hoopis selline, et keegi omasooihar aktivist ründab mõnda kristlast selle usu pärast. Näiteks võib tuua pagarid, kes ei soovi omasooiharate ühteminekule torte teha.

Koos uhkuse liikumise ja selle karnevalide (Pride) saamisega osaks Ameerika Ühendriikide ühiskonnast, metastaseerus see hoobilt liikumiseks, millel pole omasooiharate õigustega enam mitte midagi tegemist. Sellest sai katus kõigile seksiveidrustele ja perverssustele (Queer), sealhulgas sooväänamisele, seksi müümisele, pedofiilidele (Minor Attracted Persons, "alaealistesse kiindunud isikutele") ja karvikutele (furries; inimesed, kes erutuvad teatud olukordades karvaste kostüümide kandmisest). 

See on täpselt asi, mille eest omasooiharate abielu vastu olevad inimesed enne selle seadustamist hoiatasid ja mida ette ennustasid. Neil oli/on õigus olla mures. Tuleb välja, et libe tee on päriselt olemas ja see ei ole välja mõeldud nähtumus.

Tänased tähestikurahva argumendid tegelevad reaalsuse vundamendi hävitamisega.

Eriti tõene on see puhul kui mõne idee aluseelduseks on arusaamine, et muutumatuks jäävat [päris] reaalsust kui sellist ei ole olemas. Kui kõik on ainult meie kujutlusvõimest alguse saanud vaadete süsteem, siis pole ka alust, millele eristusi sooritades toetuda. Omasooiharate abielu vastane argument on sama lihtne kui selle õigustus. Tänased tähestikurahva argumendid tegelevad reaalsuse vundamendi hävitamisega.

Normaalsete inimeste jaoks on abielu ühiskonna alustala ja perekonnad on olemas laste saamiseks ning nende üles kasvatamiseks. Kuigi kõik abielud ei kanna vilja, seisneb perekonna institutsiooni tähtsus selles, et abielus lastega perekond on ühiskonna ülesehituse algosa.

Samasooliste abielu pooldajad räägivad samas, et abielu on armastuse väljendus ja armastus on armastus hoolimata inimestest, kes armastust teevad.

Kas te näete vahet? Ühel pool on perekond kui ühiskonna alusüksus ja teine algab inimestega ning lõpeb nende samade inimeste rahuldamisega.

Ühel pool on perekond kui ühiskonna alusüksus ja teine algab inimestega ning lõpeb nende samade inimeste rahuldamisega.

Sotsiaalsed konservatiivid kaotasid omasooiharate abielu lahingu mitte 2015. aastal, vaid juba siis, kui seadustati ilma tõsise põhjuseta lahutused. Ilma põhjuseta lahutuse puhul tehti normaalseks "armastus on armastus" argument ehk perekonnad võib laiali saata, kui üks pool pole enam ükskõik mis põhjusel õnnelik. Hetkest, kui kõige tähtsamaks muutus inimeste õnn, langes ka liisk teemal, kes tohivad ja kes ei tohi omavahel abielluda. Abielu on inimeste jaoks, kes usuvad, et nad on abielus õnnelikumad kui vallalistena.

Peamine on siiski saada aru, kuidas sekusaalveidruste ja perverssuste ideoloogia on vallutanud omasooiharate õiguste liikumise. 

Seksuaalveidrike ja -prevertide liikumine on üdini korrumpeerunud ja see põhineb ideoloogial, et loodus selle päris kujul ja moraal on ainult illusioonid.

Omasooiharate õiguste liikumine seisis alati selle eet, et omasooiharatest saaks osa suuremast ühiskonnast. Seksuaalveidruste ja -perverssuste aktivismi eesmärgiks on nimetatud suurema ühiskonna hävitamine. Seksuaalveidrike ja -pervertide liikumine on üdini korrumpeerunud ja see põhineb ideoloogial, et loodus selle päris kujul ja moraal on ainult illusioonid.

Selline ideoloogia, erinevalt omasooiharate õigustest, on suurema osa ameeriklaste jaoks liiga mõistusevastane. Suuresti on selle põhjuseks, et see eitab tõelisi ameerikalikke väärtuseid. See puudutab nii traditsioonilisi [päris] liberaale kui konservatiive. Seksuaalveidrike ja pervertide liikumises on kõik osa ikestamise süsteemist, mille eesmärgiks on rõhuda seksuaalveidrikke ning perverte.  

Omasooiharate õigused jäävad ilmselt sinna, kus need on täna. Vähemalt siis kui omasooiharate õiguste liikumine ütleb lahti seksuaalveidrike ja pervertide ideoloogiast. Uhkuse liikumine on siiski ilmselt suremas. Põhjus on eelkõige sellest, et seksuaalveidrikud ja perverdid on liikumise oma ideoloogiaga ära mürgitanud.

Heaks lakmuseks on olukorrad, kuidas suhtutakse veel mitte päris hulluks läinud osariikides poliitikutesse, kes semutsevad seksuaalveidrike ja -pervertide kogukonnaga. 

Kentucky osariigi kuberner Andy Beshear on tähestikurahva ideoloogia eestkõneleja ja ta sõbrustab liikumise kõige ebameeldivamate elementidega ning see on eelseisva valimiskampaania kontekstis tema jaoks suur probleem.

Ettekäändel, et kõik Kentucky inimesed on tähtsad, poseeris Beshear fotol üheskoos agressiivse katoliiklaste vastase sooväänajate rühmituse Sisters of Perpetual Indulgence (Igavesti [pattudele] järele andmise õed) rühmitusega [kuhu kuuluvad karvased paksud mehed ja mõned naised], kes kasutavad krutsifiksi striptiisipostina. See ilmselt päris kõigile Kentuckys ei meeldi.

Uhkuse karnevalid ja liikumine pole enam lihtsalt häiriv seik, vaid sellest on saanud paljude inimeste jaoks ühiskonda mürgitav nähtus. Inimestel on kõrini. Mitte omasooiharatest, vaid tähestikurahva ideoloogiast. Seksuaalveidrike ja pervertide liikumine ei ürita inimestele ainult oma ideoloogiaga näkku istuda, vaid see kuulutab, et normaalsed inimesed on rämps ning rõhujad.  

Tagasilöök saab olema äge ja see pole veel õiget hoogu sisse saanud. Loomulikult läheb seegi kunagi üle, kuid peale seda võib poliitiline maastik olla varasemast märksa teistsugune. 

Tõlkis Karol Kallas