Eesti Päevalehe ja Delfi staatus valeuudiste levitajana kinnistus taas, kui Pressinõukogu tegi 25. novembril otsuse, millega tuvastati järjekordselt SAPTK suhtes ajakirjanduseetika põhimõtete rikkumine. Pressinõukogu otsust kommenteerivad Markus Järvi ja Varro Vooglaid saates “Fookuses”.

Eesti Päevaleht ja Delfi rikkusid Pressinõukogu 25. novembril 2019 tehtud otsuse kohaselt ajakirjanduseetika põhimõtteid, kui avaldati Vahur Kooritsa artikkel “Objektiivi rahastus sõltub varju jäävatest suurannetajatest”.

EPLis ja Delfis tiražeeritud väide, nagu pärineks kaks kolmandikku SAPTK tuludest varju jäävatelt suurannetajatelt on ühemõtteliselt vale ning avalikkust eksitav, kuna lisaks Objektiivi kahele kampaaniale suunab SAPTK väikeannetajatele ka mitmeid teisi kampaaniaid, tõdetakse saates “Fookuses”.

Varro Vooglaid ja Markus Järvi kommenteerivad korduvaid võltsuudiseid ja laimukampaaniaid, mis Urmo Soonvaldi taktikepi all on EPLi toimetusest SAPTK ja Objejktiivi suunal lendu lastud.

Kuulake lisa saatest!