Eile algas Objektiivi käesoleva aasta kõige olulisem annetuskampaania. Erinevalt kommertsmeedia väljaannetest, mis esimeste raskuste ilmnedes jalutasid väljasirutatud käega valitsuse ukse taha, jääb Objektiiv lootma vaid oma lugejate ja toetajate panusele, toonitavad Varro Vooglaid ja Markus Järvi saates “Fookuses”.

Parasjagu on käima lükatud Objektiivi selle aasta kõige olulisem annetuskampaania, mille käigus me kogume toetajatelt ja annetajatelt vahendeid järgmise poole aasta tegevuseks.

Kevadkampaanial on Objektiivis tähtis roll ka sellepärast, et selle kaudu annavad lugejad ja vaatajad oma hinnangu Objektiivi tööle.

Juttu tuleb ka meediamajade sõltumatusest, mille haprus ja illusoorsus tuli ilmsiks paar kuud tagasi, kui esimeste majandusraskuste ilmnedes jalutasid meediamajade esindajad väljasirutatud käega valitsuse ukse taha nõudes märkimisväärseid toetusi.

Objektiiv jääb aga ka edaspidi lootma vaid oma toetajate panusele ja seetõttu on väga oluline, et meie lugejad paneksid Objektiivi tegevusele õla alla ka käesoleva kevadkampaania ajal.

Vaadake lisa saatest!