Objektiivi logo.

Suur tänu tuhandetele heldetele annetajatele! Objektiivi kampaania on taas hästi õnnestunud, ent maksimumeesmärgi saavutamiseks tuleks teha veel viimane lõpuspurt. Ühtlasi soovin kõikidele Objektiivi lugejatele rõõmsat võidupüha ja kaunist jaanipäeva, kirjutab Objektiivi peatoimetaja Markus Järvi.

Objektiivi seekordne kevadkampaania on õnnestunud: miinimumeesmärk on saavutatud ja ületatud, vahendid, millega portaali saab samas mahus järgmised pool aastat üleval hoida, on tänu teie suuremeelsusele olemas. Tuhanded lugejad on annetanud meie portaali edasikestmiseks ja igapäevaseks tööks ligi 74 000€.

Lõppeesmärgist ehk 90 000€ lahutab meid aga siiski u 16 000€. Pikendan kampaania kestvust veel üle jaanipühade kuni järgmise töönädala alguseni ehk 27. juunini, et teha maksimumeesmärgi saavutamiseks veel viimane lõpuspurt.

Lõppeesmärgiks on 90 tuhat eurot, ent loomulikult pole meie meeskond kampaaniale seadnud tegelikku maksimumeesmärki, vaid iga euro, mis nn miinimum- või ka lõppeesmärki ületab, võimaldab meil oma tööd järgmisel hooajal paremini teha.

Tunnistan südamlike tänusoovidega kõiki meie portaali annetajaid, kellest nii mõnedki on meie tööd toetanud väga helde summaga. Suur ja siiras tänu teile!

Rõõmsat võidupüha ja kaunist jaanipäeva kõikidele headele Objektiivi toetajatele ja lugejatele!