Matthew Lynn: null heitmed võrduvad majandusliku enesetapuga
Majandusajakirjanik Matthew Lynn leiab Telegraphis, et null heitmed ja päris elu kokku ei sobi ja elektrivõrgu kiirkorras roheelektrile üleviimine võrdub majandusliku enesetapuga.
Majandusajakirjanik Matthew Lynn leiab Telegraphis, et null heitmed ja päris elu kokku ei sobi ja elektrivõrgu kiirkorras roheelektrile üleviimine võrdub majandusliku enesetapuga.
Euroopa riikide elektriautode müük langeb järjest kiirenevas tempos ja Euroopa Komisjon seisab silmitsi järjest valjemate üleskutsetega lükata null heitmete eesmärgid edasi.
Ühendkuningriigi valitsus tahab, et inimesed sõidaks elektriautodega. Inimesed eriti ei taha. Valitsus on kehtestanud autotootjatele trahvid puhuks, kui need müüvad liiga palju sisepõlemismootoriga autosid.
Ühendkuningriigi päevaleht Telegraph avaldas 20. märtsil juhtkirja, milles osutab, et poliitikud, kes lubavad 2030. või 2035. aastaks elektritootmise heitmetest vabastada, “nopivad numbreid õhust”. Majanduslikult oleks üleminek kas võimatu või senist elukorraldust katekstavalt keeruline.
Ühendkuningriigi suurima tuuleturbiinide tootja Siemens Energy sakslasest juhi Joe Kaeseri sõnul valitseb tööstusharus nokk-kinni-saba-lahti olukord, mis ei luba tehnoloogiat arendada ja muudab tuuleelektri üha kallimaks.
Daily Scepticu keskkonnauudiste toimetaja Chris Morrison nendib, et 2023. aasta “inimtekkelise ajaloo kõige kuumema suve” juttu ajavad “ekspedid” valetavad ja tegemist on tavaliste El Niño nimelise kliimanähtuse mõjudega. Millele aitab tõenäoliselt pisut kaasa Hunga Tonga purse.
Itaalia Keskpanga asepresidendi Paolo Angelini peaks tema juhitud rahandusasutus Euroopa Liidu kliimaeesmärkide täitmiseks lammutama kõik sellele kuuluvad ajaloolised hooned ning ehitama nende asemele uued.
Satelliitide kogutud andmete analüüs näitab, et 2015. aasta juulist kuni 2023. aasta märtsini ei ole Maa temperatuur tõusnud.