Kristlik inimese kontseptsioon
Vabadus ise ei ole väärtus, vaid väärtus on see, mida inimene vabadusega teeb. Väärikas hoidub loomuvastasusest, ent loomult ori, kel puudub häbitunne, peab enese ja teiste labastamist inimõiguseks.
Vabadus ise ei ole väärtus, vaid väärtus on see, mida inimene vabadusega teeb. Väärikas hoidub loomuvastasusest, ent loomult ori, kel puudub häbitunne, peab enese ja teiste labastamist inimõiguseks.
Maaleht kirjutab, et Eestist Soome on lahkunud kuni 40 000 inimest.
Ideedel on tagajärjed ja halbadel ideedel võivad olla kujuteldamatult rängad tagajärjed. Seega lasub meil kaalukas vastutus tõsiselt järele mõelda, milliseid ideid me oma sõnades ja tegudes järgime ja toetame.
Eesti Rooma Klubi asepresident Hardo Aasmäe kinnitab Õhtulehes avaldatud artiklis, et kuigi vandenõuteoreetikud arendavad võimsaid teooriaid varjatult maailma valitsevast salaühingust, toimub tegelikkuses kõik täiesti avalikult.
Euroopa liberaalse demokraatia kristlasi rõhuvale iseloomule viitas Euroopa parlamendi foorumil Poola Õiguse ja Õigluse (PiS) saadik Konrad Szymański.
Tõelistele igavikulistele väärtustele vastanduvad ideoloogiad on vähemalt oma eluperioodi lõppfaasis alati vaid teatud seltskonna enese huvide legitimeerimise püüdeks moraaliseaduse ees.
Mis on valetamine ja kas see on mingitel tingimustel moraalne? See küsimus kerkis hiljuti üles seoses abordikliinikute ebaseadusliku tegevuse paljastamisega USA-s. Vaatleme vaidluse osapoolte argumente.
Meie ajastut iseloomustab määratu rikkuse, võimu ja despootliku majandusliku mõju koondumine vähese hulga inimeste kätte, kes sageli pole isegi mitte omanikud selle sõna õiges tähenduses.
Veebruarikuus kuulutas Eesti Kirikute Nõukogu välja projektikonkursi teemal "Ühiskonnale suunatud kristlik apologeetika".
Eliit, kes ei kanna endas voorusi, kaotab õiguse olla eliit. Eliit, kes teab, kuidas oma kohust täita, kuid tegelikkuses seda ei tee, ei ole eliit. Ning rahvas, kes ei tunne oma eliiti ära, on õnnetuses.