Hillary Clinton 7. novembril oma Newsweeki võiduväljaandele autogrammi kirjutamas. Foto: Justin Sullivan, AFP/Scanpix

Teatavasti saatis Newsweek juba enne USA presidendivalimiste tulemuste selgumist “putkadesse” erinumbri “Madam President”, milles kirjeldas Hillary Clintoni võidumarssi Valge Majani.

Nüüd pidi ajakirja poliitikatoimetaja Matthew Cooper avalikult tunnistama, et antud numbris sisaldunud artiklit ei kirjutanud Newsweeki inimesed, vahendab Zero Hedge.

Mis veelgi hullem: Newsweekis ei vaevunud keegi seda lugu isegi korrektuuri korras läbi lugema, enne kui toodang üle Ameerika laiali saadeti.

Kuna artikli kvaliteet jätab pehmelt öeldes soovida, oli Cooperist ilmselt nutikas kogu kollektiiv sellest täielikult distantseerida.

Donald Trumpi toetajate aadressil kasutati artiklis jätkuvalt omadussõna “haletsusväärsed”, ühtasi on viidatud väidetavalt haletsusväärsete toetajate üleskutsele tühistada Ameerika Ühendriikide põhiseaduse 19. parandus, mis puudutab naiste valimisõigust.

Valimisi põhjalikult jälginud inimesed ei suuda meenutada ühtegi 19. paranduse tühistamist nõudvat sõnavõttu.

“…presidendiks valitud Hillary Clinton “läks kõrgele, samal ajal kui tema oponent läks veelgi madalamale,” võib artiklist lugeda. Ja kui kampaania käigus õhku paiskunud “tolm settis, selgus hindamatu hetk Ameerika ajaloos. Läänemaailma kõrgeim klaasist lagi [oli purustatud]…”

Lähemalt lugege siit. Kuigi kõnealused ajakirjad korjati tagasi, on neid arusaadavalt siiski müügil. Raha tahetakse palju, vaat et 10 000 dollarit. “Omanda tükike ajalugu ja tee head: aita mind haridusteel,” kirjutab noor inimene, kes küsib oma eksemplari eest 9995 dollarit.

Poliitikatoimetaja vabandusi-seletusi Fox Newsi eetris saab kuulata-vaadata siit: