JUHTKIRI ⟩ Abielureferendumi vastane kampaania on käima lükatud
Pole põhjust arvata, et esimese võimaluse tulles ei üritaks sotsialistlikud ja euroliberaalsed jõud Eestis läbi viia abielu mõiste muutmist.
Pole põhjust arvata, et esimese võimaluse tulles ei üritaks sotsialistlikud ja euroliberaalsed jõud Eestis läbi viia abielu mõiste muutmist.
Mida lähemale tulevad kohalikud valimised, seda enam luuakse ühiskonnas fooni, et toetus traditsioonilisele abielule on vastuolus euroopalike väärtustega ning on seotud äärmuslike vaadetega.
Konservatiivid ei tohi abielu kaitseks piirduda kõlavate avaldustega – tarvis on tõsist pingutust ja konstruktiivset koostööd, et anda Eestis abielu mõistele põhiseaduslik kaitse, nagu seda on tehtud terves reas Ida- ja Kesk-Euroopa riikides, toonitavad saates "Fookuses" Markus Järvi ja Varro Vooglaid.
Peaminister Jüri Ratas poetas hiljuti, et abielu määratlemist põhiseaduses mehe ja naise liiduna ta vajalikuks ei pea.
President Kersti Kaljulaiu väited, nagu oleks välisteenistuse seaduse muutmise seadus vastuolus põhiseadusega, kuna see ei kohtle ühetaoliselt diplomaatide abikaasasid ja kooselulepinguga seotud partnereid, ei kannata mingit kriitikat ja kujutavad endast talumatut võimupiiride ületamist, toonitavad saates "Fookuses" Markus Järvi ja Varro Vooglaid.
Eurokraatide ja Saksamaa ülemkohtunike vahel on puhkenud vaidlus, kas Saksamaal on ülimuslikud Euroopa Liidu seadused või Saksamaa põhiseadus.
MTÜ Ühiskonnauuringute Instituudi poolt tellitud küsitlusest selgub, et EKRE, Isamaa ning samuti Keskerakonna eestlastest valijate seas on enim neid, kes peavad rahvuse, keele ja kultuuri säilimist olulisemaks eesmärgiks kui inimeste heaolu kasvu.
Peeter Espaki sõnul tsiteerib ja tõlgendab Kersti Kaljulaid põhiseadust valesti.
MTÜ Ühiskonnauuringute Instituudi tellitud ning eelmise nädala lõpus läbi viidud küsitluses paluti inimestel väljendada oma arvamust selle kohta, kas abielu mõistele tuleks anda põhiseaduslik kaitse.
Rahvastikuminiser Riina Solman nimetab sotsiaalministeeriumi "Erinevate inimeste" reklaamikampaaniat inimeste väärtusruumi pealesunnitud muutmiseks.