Nädalakommentaar: Tervise Arengu Instituudi madalalaubalisele propagandale tuleb teha lõpp!

“Eesti viimasele sajale aastale on kumm peale tõmmatud. Eesti Vabariigist on saanud preservatiiv.” – Markus Järvi kommenteerib madalalaubalisuse sügavaimatesse põhjakihtidesse tüüritud Tervise Arengu Instituudi kummikampaaniat, mis ehib tarkusepäeva eel meie kalli kodumaa linnade tänavaid.

Nagu selle nädala juhtkirjas kirjutasime, on Tervise Arengu Instituut taaskord tulnud tänavatele kampaaniaga, mis rasestumisvastaste vahendite ja nn turvaseksi sildi all propageerib ühemõtteliselt kõlvatust, juhusuhteid ja ebamoraalsust.

Mitte et see oleks kuidagi üllatav, sest kui olete viimase viie aasta jooksul regulaarselt maksumaksja rahaga avalikus ruumis rõvetseva instituudi esituses näinud näiteks sellist asja või siis seda, või on “Seitsmeste uudiste” vahele potsatanud ja riikliku vägivallamonopoli toel teilt endalt sunniviisiliselt eemaldatud rahaliste vahendite abil finantseeritud hüsteeriliste hilisteismeliste karjumine (vaadake kommentaari videot), vot siis teid ilmselt enam ei üllata, et Tervise Arengu Instituut on seekord lagedale tulnud sõnumiga, mille puhtakujuline IQ-defitsiit ületab kõigi eelnevate aastate kampaaniate kombineeritud idiotismi.

Me näeme plakatit kirjaga “Tee Eestile kingitus, kasuta juhusuhtes kondoomi.” Plakati allosas ilutseb kiri: “Miljon põhjust armastada!” Saja-aastase Eesti Vabariigi logol asendab ühte nulli avamata kondoomipakk. Selge. Eesti viimasele sajale aastale on kumm peale tõmmatud. Eesti Vabariigist on saanud preservatiiv.

Selge. Eesti viimasele sajale aastale on kumm peale tõmmatud. Eesti Vabariigist on saanud preservatiiv.

Soovid austada sellise riigi pärandit ja teha talle ja tema rahvale enda poolt ühe kena kingituse?

Noh, mis siin pikalt mõelda. Kui Väägvere pasunakoori mehed tõmbasid David Otto Wirkhausi juhendamisel jalga parimad pühapäevapüksid ja selga pikk-kuued ning asusid sammuma esimesele üldlaulupeole, et oma maale ja rahvale kauni muusika läbi üks vägev kink teha, kui Vabadussõjas tõmbasid väärt mehed selga sineli ja andsid sündivale vabariigile kingiks oma elu, siis Sina, mollusk, vaata sina, Kiir, tõmbad endale peale kummi ja hakkad mööda kaunist kodumaad juhusuhetes ringi hoorama.

See on sinu kink Isamaale. See on su ohver patria altarile.

Terve Eesti kiidab ja mäletab veel pikka aega oma poegade ohvreid ja neid arvukaid kinke, mida nad kondoomipaki pildiga ehitud saja-aastasele vabariigile tõid.

Alandavamat, lollimat, idiootlikumat, madalamat, imbetsilsemat ja sügavalt solvavamat sõnumit poleks saja-aastase Eesti niigi vaimuvaesel skeenel osanudki oodata. Selle genereerimiseks polnud vaja isegi mitte NO99 geniaalsust. Triki tegi ära hoopis Tervise Arengu Instituut. Palju õnne.

Eile saatsime mainitud instituudile teabenõude, milles sisaldusid järgnevad küsimused. Kas Tervise Arengu Instituut on kunagi viinud läbi mõne avaliku kampaania, millega oleks inimesi kutsutud üles hoiduma juhusuhetest? Kas Tervise Arengu Instituut on kunagi viinud läbi mõne avaliku kampaania, millega oleks inimesi kutsutud üles mitte rikkuma abielulist truudust? Kas Tervise Arengu Instituut on kunagi viinud läbi mõne avaliku kampaania, millega oleks inimesi kutsutud üles hoiduma abordi tegemisest? Kas Tervise Arengu Instituut on kunagi viinud läbi mõne avaliku kampaania, millega oleks tõstetud esile abielu ja paljulapselisuse ideaale?

Me tegelikult teame vastust. Tervise Arengu Instituudil on imbetsilsete tänavaplakatite kleepimisega nii kiire, et neil pole sellisteks asjadeks aega.

Ja kui päris aus olla, siis selliseid kampaaniaid korraldatakse ju pigem Venemaal, kus aastast 2008 on riigiduuma saadikute eestvedamisel tähistatud perekonna, armastuse ja truuduse päeva.

Ega meie ei taha ju ometi ajada sellist puha Putini juttu, et abielu on mehe ja naise vaheline liit, abieluline truudus ja lasterohkus aga terve ühiskonna alus, ega ju?

Muidu võivad veel tulla Eerik-Niiles Kross ja Margus Tsahkna ning öelda, et me oleme Venemaa mõjuagendid.

Ei, loomulikult mitte.

Meie ehime oma rahvastikukriisi all ägava saja-aastase Eesti logo preservatiivipakiga ning räägime ikka sellist, noh, normaalset, euroopalikku juttu.

Sada on möödas, järgmine peatus on 200. Elagu Suur-Eesti!

Kui peate Objektiivi tegevust oluliseks, siis toetage seda annetusega! Annetuse vormistamine annetustelehel võtab vaid mõne hetke. Täname!