Foto: Scanpix

USA kuulus šokolaadi tootja Hershey põhjustas furoori, kui valis rahvusvahelisel naistepäeval üheks oma reklaamikampaania esindusisikuks transsoolise "naise", vahendab Business Insider.

Otsus vallandas Ühendriikides pahameeletormi ning üleskutsed šokolaadi tootjat boikoteerida. Vaatamata PR spinni ebaõnnestumisele keeldus Hershey oma valikust taganemast. "Meie firma jaatab rikastavas erinevuses peituvat jõudu ning selle pinnalt tekkivat ühtekuuluvust," lausus Hershey kõneisik Bloombergi uudisteportaalile. 

Reklaamimaks oma "Her for she" kampaaniat, sõlmis Hershey lepingu Fae Johnstone'iga, kes on kuulus transvestiidist transsoolisuse aktivist. Johnstone figureeris üheskoos teiste aktivistidega Hershey šokolaaditahvlite pakenditel. Kommenteerides konservatiivsete ühiskonnaliikmete pahameelt säutsus Johnstone oma Twitteri kontol, et "negatiivsed reaktsioonid ilmestavad tõsiasja, et feministlik vabastusideoloogia ja transagenda peavad oma positsioonide eest ühiskonnas veel pikalt võitlema". 

Toimetas Adrian Bachmann