Kolmapäev, 20. november 2019
Avaleht Teemad Strateegiline kommunikatsioon

Teema: strateegiline kommunikatsioon

Juhtkiri: ajakirjandus ja üksmeele meisterdajad

Iseseisvalt, konservatiivselt ja vasturevolutsiooni kategooriates mõtleval inimesel ei tule tänapäeval seista silmitsi mitte üksikute väljaannetega, vaid pikka aega teadlikult kujundatud kultuurilise konsensusega, kirjutab Objektiivi...
video

Fookuses: Eesti 200 suhtekorraldaja Andreas Kaju tahaks Objektiivi kinni panna

Saates "Fookuses" tuleb juttu Eesti 200 suhtekorraldaja Andreas Kaju poolt Postimehes vihjamisi õhku visatud ideedest, mille kohaselt tuleks Objektiivi suunal välja näidata karmust, enne...
video

Nädalakommentaar: Vene kaart – Eesti poliitika tegelik valuuta

Strateegilise kommunikatsiooni gurud on Eesti poliitika endise tuumkonflikti aparatuuri üle võtnud ja kohandanud konservatiivsuse ja liberaalsuse vahelisse vastasseisu sobivaks. Võime olla kindlad, et konservatiivide...

Objektiivi raadio: rändeleppe läbisurumisega tuleb ilmsiks Eesti globalistlike asehaldurite mõtteviis

  Kõik, mis rändeleppega seoses on sündinud, räägib rohkem meie poliitilisest süsteemist, kui rändeleppest endast, tõdevad Varro Vooglaid ja Markus Järvi Objektiivi raadiosaates.  Seekordses Objektiivi raadiosaates...

Eesti süvariigi ja netihiidude ebapüha liit

Eesti valitsuse kommunikatsioonibüroo on asunud koostöös suurte internetiplatvormidega kaitsma eelseisvaid riigikogu ja Euroopa parlamendi valimisi pahatahtliku väärinfo ja mõjutustegevuse eest. Täiesti läbipaistmatud ja äärmist...
video

Nädalakommentaar: ravim rahvast hirmu all hoidva strateegilise kommunikatsiooni vastu

Vaimselt iseseisva rahva tunnuseks on rõhuasetus iseenda olemise kesksetele ideaalidele. Oluline pole olla edukas teiste omasuguste – inimeste, rahvaste ja riikide –, vaid Igaviku, Tõe ja...
video

Fookuses: selles, et meedia valetab, pole midagi loomulikku

Seekordses saates "Fookuses" kommenteerivad Markus Järvi ja Varro Vooglaid Postimehe ajakirjaniku Joosep Värgi artiklit pealkirjaga "Miks ajakirjandus valetab?", keskendudes küsimusele sellest, milline peaks olema...

Iirimaa 2.0: valitsus maksis kinni “miljoni uusiirlase” artiklid

Iiri valitsus maksis ajakirjanikele, et nood kirjutaksid positiivseid artikleid ja uudiseid propageerimaks plaani, mille raames kulutatakse 116 miljardit eurot rahvaarvu kasvatamiseks 4,7 miljoni juurest...

400 000 eurot: Rail Balticu positiivset kommunikatsiooni hakkab tulema vagunite viisi

“Riike, rahvaid ja paiku ühendava” Rail Balticu kommunikatsioonistrateegia ja suhtekorraldusteenuste hanke on endale napsanud PR-firmad Akkadian, Vilands Associates ja Fabula Ir Partnerial (vastavalt Eestist,...

Kas stratkom ja “vihakõne” vastane tsensuur sotsiaalmeedias annavad infosõjas risti vastupidise tulemuse?

Peavoolumeedia kontrollitud ja suunatud info kõrval on vaikselt tegutsenud alternatiivne sotsiaalmeedia, mille sisu pole siiani püütud kontrollida. Kuid pärast Brexitit ja Trumpi on väga...

Viimased artiklid