Benjamin Carlson: kuidas sundida ühiskondi uskuma valet?
Heategevusorganisatsiooni John Templeton Foundation kommunikatsioonijuht Benjamin Carlson pani tuntud valdkonna ekspertide kirjutiste alusel kokku 15 punkti, kuidas ajada ühiskonnad hulluks.
Heategevusorganisatsiooni John Templeton Foundation kommunikatsioonijuht Benjamin Carlson pani tuntud valdkonna ekspertide kirjutiste alusel kokku 15 punkti, kuidas ajada ühiskonnad hulluks.
Milliseks kujunes noorpoliitik Hendrik Terrase avalöök Eesti meedias? Kuidas lõppes feministide katse kirjutada loogiliselt seostatud teksti? Mida kujutavad endast rahvusvahelised "uuriva ajakirjanduse võrgustikud", millest mõnegagi teeb "koostööd" ka Ekspress Grupiga? Meediakriitika saates arutlevad Andri Kiige ja ( : )kivisildnik.
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna juhid Martin Helme ja Mart Helme näevad EKRE-ga seotud libaskandaalide ülespuhumise taga peaminister Jüri Ratast ja valitsuse kommunikatsiooniteenistust.
Kanada kaitsejõud soovivad luua organisatsiooni, mis propaganda ja teiste tehnikate abil üritab mõjutada kanadalaste suhtumisi, uskumusi ja käitumist.
Delfi teatas eelmisel nädalal, et alustab koostööd Leedu valeinformatsiooni paljastamisele keskendunud algatusega Debunk.
Iseseisvalt, konservatiivselt ja vasturevolutsiooni kategooriates mõtleval inimesel ei tule tänapäeval seista silmitsi mitte üksikute väljaannetega, vaid pikka aega teadlikult kujundatud kultuurilise konsensusega, kirjutab Objektiivi toimetus juhtkirjas.
Saates "Fookuses" tuleb juttu Eesti 200 suhtekorraldaja Andreas Kaju poolt Postimehes vihjamisi õhku visatud ideedest, mille kohaselt tuleks Objektiivi suunal välja näidata karmust, enne kui pole liiga hilja: tuleks kaaluda, Objektiivi kinnipanemist ja toimetuse maalt väljasaatmist.
Strateegilise kommunikatsiooni gurud on Eesti poliitika endise tuumkonflikti aparatuuri üle võtnud ja kohandanud konservatiivsuse ja liberaalsuse vahelisse vastasseisu sobivaks.
Kõik, mis rändeleppega seoses on sündinud, räägib rohkem meie poliitilisest süsteemist, kui rändeleppest endast, tõdevad Varro Vooglaid ja Markus Järvi Objektiivi raadiosaates.
Eesti valitsuse kommunikatsioonibüroo on asunud koostöös suurte internetiplatvormidega kaitsma eelseisvaid riigikogu ja Euroopa parlamendi valimisi pahatahtliku väärinfo ja mõjutustegevuse eest.