Katoliiklaste arv Eestis on kümne aastaga kahanenud enam kui 20%. Milles seisnevad põhjused?
Toomas Vooglaid analüüsib oma blogis Tabernaakel hiljuti avaldatud rahvaloenduse tulemusi seonduvalt katoliiklaste isikukoosseisuga Eestis.
Toomas Vooglaid analüüsib oma blogis Tabernaakel hiljuti avaldatud rahvaloenduse tulemusi seonduvalt katoliiklaste isikukoosseisuga Eestis.
Seidnaya piiskop Luukas paljstab intervjuus, et Süüria mässulised hävitavad süstemaatiliselt kristlikke pühakodasid ning mõrvavad ja vägistavad rutiinselt kristlasi, ilma et lääne meedia sellest räägiks.
Euroopa Komisjon ning mõned EL-i liikmesmaad nõudsid Slovakkialt, et viimane eemaldaks Solvakkia poolt välja antavalt 2-euroselt mündilt pühakute aupaisted.
Vene Õigeusu Kiriku vastu on käivitatud rünnakutelaviin, millist pole nähtud nõukogude ajast saati. Selle sisuks on sõda Jumala, Kiriku ja inimese vastu. Seepärast rüvetatakse kirikuid ja saetakse maha riste.
Kristlastel pole õigust jätta oma kodumaad nende jõudude meelevalda, kes püüavad Kristust troonilt tõugata. Vastupidi, meie kohus on seista Kristus Kuninga valitsemise eest nii ühiskonnas kui ka igaühe südames.
Illusioon, et moraalne pluralism kujutab endast mõistlikku ühiskondlikku strateegiat, teeb oma viimseid hingetõmbeid. Seda, mille suhtes nõuti algselt sallivust, püütakse nüüd kehtestada normina.
Kui ühiskonnas tugineb kõik perekonna tugevdamisele ja kaitsmisele, elab selline ühiskond üle kõik tormid. Kodul baseeruv ühiskond on loomulikult ja tingimuslikult kohalik ning detsentraliseeritud ühiskond.
Veendumus Looja Jumala olemasolus andis tõuke ideele inimõigustest ja kõigi rahvaste võrdsusest seaduse ees, inimväärikuse rikkumatuse tunnustamisele igas inimeses ja teadlikkusele rahvaste vastutusest oma tegude eest.
Rahvad, mis keelduvad allumast Jumala valitsemisele, saavad paratamatult olema allutatud inimlikule türanniale. Selles suunas liigub terve meie tsivilisatsioon.
Emadele kuulub õigus hävitada oma lapsi, kuid lastel pole õigust tulla ilmale. Uus Euroopa, mis kujuneb välja 21. sajandil, määratleb ennast, nagu tundub, loomuõiguse ja kümne käsu eitamise kaudu.