Veel kord rahvusringhäälingu kallutatusest ja Rail Balticust
Viimasel ajal on kirgi kütnud kaks erinevat teemat: ERRi juhtimine ja Rail Baltic, kuid asja sisu on tegelikult sama.
Viimasel ajal on kirgi kütnud kaks erinevat teemat: ERRi juhtimine ja Rail Baltic, kuid asja sisu on tegelikult sama.
Meil pole vaja Venemaad ega tema mõjutustegevust.
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsioon soovib majandus- ja taristuminister Kadri Simsonilt teada, miks valitsus jätkab Rail Balticu projektiga, kui viimane konsultatsioonifirma Ernst & Young uuring näitab projekti majanduslikult selgelt kahjumlikuna.
Laulja Tõnis Mägi ütles 22.
Endine luurekoordinaator ja praegune riigikogu liige Eerik-Niiles Kross hoiatab NATO-vastase rahuliikumise eest ja näeb Rail Balticu vastastes meeleoludes Venemaa mõjutustegevuse tundemärke.
Ärimees ja pangandustegelane Indrek Neivelt kirjutab oma blogis lõikava irooniaga, et Rail Balticu puhul arvestatava sotsiaalmajandusliku tulu loogika järgi tuleks Estonian Airi endistele juhtidele lausa orden anda, aga kui tunnistada Estonian Airi strateegia valeks, siis ei tohiks ka Rail Balticusse sentigi investeerida.
Peaminister Jüri Ratase hinnangul on Rail Baltic hea projekt Eesti majandusele, inimestele ja ühendustele, mistõttu valitsus saadab Rail Balticu lepingu ratifitseerimiseelnõu edasi riigikogule, vahendavad meediaväljaanded.
Kolmkümmend aastat pärast fosforiidisõda oleme taas üks üsna roidunud rahvas, tõdeb Postimehes ilmunud artiklis Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho, pidades silmas leppimist Rail Balticu rajamisega, teades samas, et sellega seotud lubadused ei pea paika.
Joonlaua järgi tõmmatud Rail Baltic on meeletu haav keset Eestimaad.
Laupäeval, 22.